Ik ga de avond om 20.30 douchen en doe daarna lekker m'n pyjama ook. M'n man heeft fases.. ene keer trekt ie iedere avond z'n joggingsbroek aan en andere keer houdt ie iedere avond z'n gewone kleding aan. Behalve als ie een blouse aan heeft, die gaat gelijk uit thuis als ie gaat spelen met onze dochter.
Nou, ik ben er dus zo eentje die zodra het kan lekker hup m’n kleding (en vooral die rot-bh) uit en m’n pyjama aan, hoor! Ik heb met m’n dochter regelmatig pyjamadagen in vakantie/weekend als we nergens heen gaan en geen bezoek krijgen. Heerlijk!
Dat lijkt me inderdaad niet handig. Was gewoon benieuwd. Dan zal hij toch ook in een joggingbroek oid zitten toch.
Jaa, zodra ik thuis kom en het kan.. Joggingsbroek en pyjamashirt aan, met fleecevest & sloffen! In de zomer korte sportlegging & hemdje ofzo Maar in ieder geval lekkere relaxt kleding
Team chill in huispak en hou daarbij geen rekening met een postbezorger. Hoogstens met bezoek, dan nog steeds mijn huispak maar hou ik mijn bh aan
Ik heb voor aan boord "matrozenproof" pyjama's gekocht ik wil alle partijen niet ongemakkelijk maken door er te sexy bij te zitten maar ik wil wel ook gewoon luie kleding aan kunnen ipv "strak in de jurk en haren in de krul". Dus ja, vanavond na het douchen gaat mn fleece pyama aan en morgenochtend zie ik wel tot hoe laat dat is Mannen in joggingbroek vind ik vreselijk, juist door dit. Dus blij dat man het amper aan doet
Hele dag chill outfit aan. Als ik voor werk moet videobellen zorg ik ervoor dat ik mn oorbellen in heb en dat mijn haar gekamd is en dat alleen mijn hoofd in beeld is Enige moment dat ik me fatsoenlijk aankleed is als ik er echt op uit trek...
Als ik heb gewerkt kleed ik mij om als ik thuis ben. (Heb een blouse en broek van m’n werk), als ik overdag een spijkerbroek aan heb dan kleed ik mij na het eten om. Als ik dan de deur niet meer uit hoef doe ik een sportlegging met een shirt of trui aan. Als ik wel nog weg moet (of visite krijg) doe ik een broek met stretch aan.
Tja maar zo ‘s avonds op de bank en je ligt tegen elkaar aan, zoals wij bijna elke avond (hij kijkt tv en ik lees), dan is dat toch wel prettig…
Als de kinderen naar bed gaan ga ik meestal douchen en trek ik een pyama aan. Weekend niet, dan gebeurt het wel eens dat we onverwachts visite krijgen in de avond.
Grappig om te lezen dat zoveel vrouwen een bh zo vreselijk vinden zitten. Daar heb ik echt totaal geen last van.