's avonds op visite met baby of.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door girlnatasja, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Ik doe het liever ook niet, maar héél af en toe wil het nog weleens voorkomen. Iedereen slaapt het liefst in zn eigen bedje, dus ik vind dat dan ook wel zo fijn voor de kleine ;) Ze is in elk geval een gemakkelijke slaper, ook als ze ergens anders is en dat vind ik dan ook wel belangrijk. Worden de slaapjes van jullie kleintjes ook korter als je ergens anders bent?

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Helaas werkt het bij onze oudste (nu bijna 3 jr) het overleggen nog steeds niet. We hebben het proberen dan ook opgegeven. Wij gaan 's avonds nooit met de kids ergens op visite. Dan is er oppas bij ons thuis.
    Hebben we bijv een bbq of etentje bij familie dan gaan we er vroeg heen en spreken we af met de familie dat we gewoon rond half zes lekker gaan tafelen. De kids blijven dan wat langer op en dan gaan we uiterlijk 20u naar huis zodat ze dan iets later, maar wel lekker in hun eigen bed kunnen slapen. We merken dat onze oudste na zulke avondjes weg vaak heel erg slecht slaapt, veel huilend wakker wordt. Vandaar dat we ook besloten hebben om dit nooit op zondagavond te doen, want maandag begint de week weer gewoon en de kids gaan dan 2 dgn naar het kdv. En dat is al vermoeiend genoeg.
    Klinkt misschien wat strikt allemaal, maar voor ons werkt dit het beste! Ik vind het zielig voor mn kids als ze dood en dood op zijn alleen omdat wij zo nodig weg moeten. Ik heb ook meerdere drama's gehad met mn oudste als ik haar wel probeerde neer te leggen ergens anders, en dan uiteindelijk toch maar naar huis want het gaat echt niet! Gezellige avond heb je dan :( Dus vandaar dat wij lekker op tijd thuis zijn met de kids!

Deel Deze Pagina