's-Avonds op visite/verjaardag en kleine mee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantjeh, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Wij doen dat ook regelmatig. Gaat heel goed, thuis is hij het er dan even niet mee eens dat hij weer moet gaan slapen maar al snel slaapt hij dan toch weer in. De volgende dag is er niks aan te merken. Hooguit slaapt hij wat langer door 's ochtends of 's middags iets langer.
    Ik vind het ook heel belangrijk dat hij daaraan went. We kunnen moeilijk altijd apart naar verjaardagen of op visite. En wij vonden dat vroeger juist altijd hartstikke leuk.

2. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Wij doen dit ook af en toe. Niet te vaak, want ik wil vooral rust voor m'n meisje.
    Het gaat wel heel goed hoor, maar ik moet me wel aan m'n eigenritueel van thuis houden.
    Eten, ff tv kijken, dan fles en dan naar bed.
    Als we naar huis gaan, is ze wel echt wakker in de auto en thuis ligt ze dan nog wat te kletsen in bed, maar ze gaat altijd wel weer lekker slapen.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij hebben het ook al een paar keer gedaan en doen het binnenkort weer ivm ene verjaardag.
    Gewoon eigen campingbedje mee, eigen knuf en gewoon slaapzak aan enzo zoveel mogelijk nabootsen hoe het thuis gaat, alleen dan dus bij die ander.
    Hier gaat het tot nog toe prima.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier doen we dit ook en eigenlijk altijd zonder problemen.
    Meestal geef ik thuis nog een klein beetje drinken voor ik hem weer op bed leg en dan slaapt hij daarna weer heerlijk verder.

5. Marlous

Marlous Niet meer actief

Wij doen dit heel vaak. Het is zo'n slaapkop, die heeft daar totaal geen problemen mee. Alleen nu gaat ze wel wat kruipen, dus helaas moet nu het campingbedje wel mee, dat is een heel gesjouw.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben dat ook wel eens gedaan, ging heel goed. Ze werd wel wakker toen we haar in de maxicosi legden, de 10 minuutjes naar huis rijden was ze ook wakker, thuis nog even bij mij gedronken en weer verder geslapen in haar eigen bed.

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Wij doen dit wel eens en dit gaat prima.
    Maar mijn voorkeur ligt dan wel bij een oppas maar die kan ik niet altijd vinden.

Groetjes Senna

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij doen dit regelmatig en gaat heel goed. Vanaf begin eigenlijk al aan laten wennen! Ideaal!

9. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    We hebben Evi vrijdag meegenomen op visite, flesje daar gegeven en daarna in het campingbedje en het is hartstikke goed gegaan. Ze is lekker gaan slapen daar en ook nadat we haar thuis weer op bed hadden gelegd is ze gelijk weer gaan slapen. Verder was ze 's-nachts en de volgende dag ook niet onrustig ofzo.
    Toch wel erg fijn dat het goed is gegaan, niet dat we het elke week willen gaan doen ofzo maar zo af en toekan dan in ieder geval.

10. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    Hier gaat het goed, maar zodra hij laatste fles heeft gekregen (22.00-22.30) gaan wij naar huis, anders is hij van slag ivm wakker maken.
    Wel neem ik van alles mee, campingbedje,lakentjes en inbaker doeken, want zonder de inbaker doeken slaapt hij niet..
    Gelukkig gaat het zo goed!

11. augustus

augustus Niet meer actief

Wij nemen Rosalie nooit mee naar een verjaardag.
    Ze slaapt altijd bij opa en oma, wat gelukkig altijd kan. Zo zitten wij ook rustiger op de verjaardag en Rosalie wordt niet tijdens haar slaap gestoord..Wij halen haar 's morgens weer op.

Deel Deze Pagina