Ruben sliep zo mooi door! Van 20 tot 7. Nu sinds een paar dagen wordt ie schreeuwend wakker om 0.00-1.00 om dan vervolgens te brullen 1,5-3 uur lang! Ik snap er niks meer van en ben aan het einde van mijn latijn... Kan echt wel janken. We hebben al van alles geprobeerd maar het lukt ons niet om hem weer direcxt in slaap te laten vallen Herkent iemand dit en heeft iemand tips? Ben zo bang dat als ik hem eruit haal en ga tuttelen dat ie eraan went.. ( want tuurlijk is hij stil zo lang hij ons op de arm is ) Hij gilt nu ook voor gek en onwijs maar probeer hem te laten liggen, erg fij voor de buren.. Pff zit er helemaal doorheen Sorry hoor Liefs Leonie
Tja, als het geen jammeren is maar echt gillen... had ik hem niet laten liggen. Gewoon laten liggen werkt bij jullie ook niet lees ik, en misschien heeft ie wel echt ergens last van? Heb er verder geen ervaring mee gelukkig, af en toe komt het 's nachts eens voor dat eentje ff jammert/huilt en als ik dan ga kijken, eventueel even knuffelen is het daarna weer goed en slapen ze gewoon verder.
Ik heb hier gister ook en topic over geopend, het is hier ook drama op het moment, en mijn hoofd doet ook alleen maar boink,boink . Sterkte!
Heel soms is ons mannetje ook ineens midden in de nacht wakker en dan heel hard huilen. Ik laat hem dan niet alleen liggen. Ga naar hem toe, loop rondjes met hem door de kamer of ga met hem in de stoel zitten. het licht doe ik niet aan. Dan lekker tegen me aanhouden en zachtjes liedjes zingen. Binnen een kwartier is hij helemaal rustig en slaapt hij weer. Het is niet regelmatig, de laatste maand denk ik 3x ofzo. Verder slaapt hij altijd. Dus ik denk dat er dan echt wat aan de hand is, een droom bijvoorbeeld. En dat hij me nodig heeft. Een kindje zo lang laten gillen zou ik nooit doen, ik kan het niet eens.
Teun heeft dit ook zo af en toe wij gaan dan ook naar hem toe, want hij huilt nooit dus als hij huilt is er wat. halen hem dan ook ff uit bed om te troosten doen wel een hel klein lampje aan op de slaapkamer en als hij weer rustig is weer in zijn bed en laten het lampje aan.... dan slaapt hij weer lekker verder andere nachten is het lampje gewoon uit....
We hebben hem vaancht echt 10 minuten laten schreeuwen ( pff verschrikkelijk )Zijn toen naar hem toegegaan rustig weer recht gelegd en ff zijn handje vastgehouden.. Daarna hebben we hem niet meer gehoord ( maar die kan ook zijn omdat we zelf helemaal kapot waren na een aantal van dit soort nachten haha ) Hoop echt dat het een fase is want het put je wel uit, ik snap er ook niks van...
wesley heeft dit de laatste tijd ook af en toe. zo ineens, en dan echt kei en kei hard huilen en niet meer stil te krijgen. ik dacht dat hij dan wakker werd en niet meer in slaap kon komen, weet het ook niet... zou het dan met de leeftijd te maken hebben aangezien ze allebei van april zijn....? succes meid! groetjes susanne
Hebben jullie iets veranderd in zijn eetpatroon oid waar hij last van kan hebben? Anders zou ik als hij zo krijst hem toch wel troosten denk ik. Vooral omdat hij normaal wel gewoon doorslaapt. Onze Ruben slaapt normaal gesproken ook perfect dus als ie opeens 's nachts krijsend wakker word dn neem ik hem wel in mijn armen hoor. des te eerder slaapt hij weer en kunnen wij ook verder Veel succes. Kan me goed voorstellen dt je helemaal door en met de handen in het haar zit! Als Ruben hard huilt vóór het in slaap vallen is het meestal te druk geweest voor hem (geen regelmaat, tv aan gehad bijv. en vaak ben ik zelf ook erg moe waardoor ik te weinig aandacht voor hem heb). Ik las dan bewust een paar dagen rust in, bij hem werkt dit goed. Nogmaals sterkte
Of gewoon honger?! Kan maar zo dat je kleintje tijdelijk weer een nachtvoedinkje wil, had ik hier zondag ook ineens weer. Daarna sliep 'ie meteen weer verder. Groetjes Six
ik ben nog niks anders gewent sinds de bevalling en hoopte dat het snel minder wordt. nu ik jullie verhalen lees wordt ik wel een beetje deprie omdat ik nu denk dat er nooit meer een dutje langer dan 2 uur in zit. pfff. ik ben langzaam veranderd in een zombie en 4 uurtjes per nacht is hier heel normaal. ik geef borstvoeding dus moet er elke x weer uit voor haar. ook heeft ze nog totaal geen ritme van dag en nacht. ze krijgt eten om 9,12,3 en 6 uur en vaak wordt ze om 8 uur wakker omdat ze uit bed wil. als het over is komt het dus waarschijnlijk weer terug
bij mij is dit ook al sinds 3 weken het geval. Het begon in de avond om 10 uur, 12 uur, 2 uur en 5 uur... nu is het gelukkig alleen nog maar om half 4 ongeveer.... nog vind ik dit slopend... maar denk dat het te maken heeft met sprongetje en misschien ook hechting? Dat ze je nu echt missen als je niet bij hun bent? Want als ik bij m in de kamer kom is hij meteen stil en wilt alleen maar stevig tegen me aan liggen... ik neem m nu dan ook weleens mee in mn bedje.. lekker samen tukkie tukkie doen
ik heb dit ook met desmond gehad 2 weken geleden hij kwam dan snacht om 2 uur sliep normaal van half 9 savonds tot smorgen half 11 (erg lang ja ) toen hij snachts om 2 uur kwam hadden wij hem de eerste nacht er ook uitgehaald maar de volgende nacht ben ik gaan kijken of hij een vieze broek had of het koud had en heb hem toen gewoon laten huilen dat hield hij een uur vol en dat hebben we 3 dagen zo gedaan en hij heb elke dag weer een uur liggen krijsen en de 4e dag was het over en nu slaapt hij weer gewoon door.