's avonds....pfff..Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leonietje24, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nee ik geef flesvoeding..

6 x 150 + 5 om ongeveer: 7-11-15-19-23 en dan nacht om 3-4

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

;) is eventjes puzzelen maar het bleek dat ik haar dus uit de nachtrust haalde zeg maar.....

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Probeer hem overdag ook naar zijn kamertje te brengen, dan went hij er aan dat, dat zijn slaapplekje is en weet hij ook wat hem te doen staat! Al slaapt hij niet, dan rust hij toch! Gewoon proberen, het komt vanzelf wel goed!
    Succes!

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    doe je het badje 's avonds? Ik deed het badje altijd 's morgens. Esmee sliep ook pas om 23 uur. Toen ze 2 maanden was hebben we het badje om 19 uur gedaan en dan de slaapzak aan, heel ritueel en ineens sliep ze om 19 uur. Komt vanzelf, wij hadden Esmee ook altijd in de kinderwagen hoor!

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dit doe ik ook al vanaf het begin, deed ik ook bij mijn oudste is ook idd het proberen zeker waard, worden ze lekker dromerig van en dan een lekker fles erna, nou dat wil wel hoor!

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou we doen hem in badje voor de fles van half 8 met Natusan Sleeptime... Werkt bij meneer niet hoor :) Net zo wakker...

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    En je kan hem nog geen pap geven daar is hij te jong voor (ookal zijn de meningen daar ook over verdeeld, ik zou het nog niet doen)!
    Misschien Johannespitmeel, was dat ook niet iets, dat verdikt de voeding toch, weet alleen niet vanaf hoeveel maanden dat mag, geloof wel eerder dan 4 maanden? Misschien heeft hij nog honger? Zeg maar wat hoor, ik weet het anders ook niet! Het is in het begin gewoon zoeken, zoeken, zoeken...

Deel Deze Pagina