Mijn kleine ventje ging tot nu toe altijd lekker slapen 's avonds. Overdag slaapt hij bijna nooit. Maar sinds afgelopen donderdag wil hij ineens niet meer gaan slapen. Zodra hij gedronken heeft en we willen hem op bed leggen dan gaat hij enorm huilen. Ik dacht dan laat hem maar een half uurtje huilen misschien valt hij dan in slaap, maar nee. Dus dan haal ik hem na een half uur uit bed en is hij gelijk rustig. Maar als ik hem dan weer op bed leg begint het weer van voor af aan. Wie heeft de oplossing?
Hier is het ook al een paar dagen weer drama! Continue huilen/schreeuwen. We hebben het in april ook gehad en daarna had ze ineens 2 ondertandjes door. Dus wie weet krijgt Louise nu haar boventandjes... helaas kun je er niet zo heel veel tegen doen, maar je bent niet de enige Sterkte!
ik kan het verhaal wel geschreven hebben! hier is het nu ook al een paar dagen aan de gang. ze is hartstikke moe, en wil niet slapen! overdag slaapt ze pak weg 2x een half uur. en nu leggen we haar al een uur later in bed rond 20.00 en dan begint het liedje
Hahaha, hier dus ook.... En vrolijk dat hij is als we het na een uur zat zijn en hem toch maar mee naar beneden nemen. Ik denk zelf aan het 11 maanden sprongetje? Hopelijk is het van korte duur!
Hier ook, al sinds een week of twee, op een enkele avond na, werd ze steeds weer na 1,5 uur wakker en ging dan huilen. Nu stop ik haar maar iets later in bed en dat gaat goed. Het is ook zo warm en nog zo licht buiten, wie weet scheelt dat ook.
Wss de 11 maanden sprong. Deze is best heftig en kan zomaar een week of 2 à 3 duren.. Probeer om je kindje gerust te stellen zonder het uit bed te halen..Dus heengaan, opnieuw toestoppen, zeggen dat het bedtijd is, welterusten en weer weggaan. Probeer je kindje niet teveel aan te kijken en laat in je stem doorklinken dat je het echt meent..Blijft je kindje huilen, dan na een minuut of 5 weer heengaan, opnieuw toestoppen en niet veel zeggen. Dit zo herhalen tot je kindje het opgeeft...
Ik denk ook de 11 maanden sprong. Bij Stijn heeft het 3 weken geduurd, we hebben al die tijd elke avond met hem op gezeten want we kregen hem niet in bed. Na 3 weken waren we het zo zat dat we hem hebben laten huilen op het advies van cb, we zijn wel elke 10 min bij hem geweest en hem verteld dat hij moest gaan slapen. Na iets meer dan een uur ging hij eindelijk slapen. Hij was zo boos geworden dat hij zijn pyama broek in zijn slaapzak had uitgekregen maar sinds dien slaapt hij wel weer perfect
Het is fijn om te weten dat het herkenbaar is. Bij ons gaat het nu zo: Om 19.30 eerst drinken tot ongeveer 19.50. Dan naar bed en dus huilen, troosten op zijn kamer, weer in bed, weer huilen en troosten en weer lekker in bed en slapen.
Hioer ook sinds een week een drama! Hij sliep steeds zo snel en nooit huilen. Soms duurt het tot 21.30 en valt dan pas in slaap. Hoop dat het snel voorbij is. Als ik er voor mijn werk om 2 uur uit moet is dit niet zo prettig. Britt