Hoi meiden, Ik heb even een vraagje. Ik geef nog vier voedingen op een dag. De late avond voeding kolf ik altijd nog af. Dit doe ik omdat ik anders de volgende ochtend niet haal en omdat ik anders nooit eens melk mee kan geven naar de oppas. Melk wat ontdooid is dat lust hij namelijk niet. Ik kolfde 's avonds (rond 23:00) altijd nog zeker wel 160-180 cc maar nu kom ik nog maar op de 120. Ik moet dus zeker twee dagen kolven voor een volledige voeding. Ik ben een beetje bang dat het steeds minder gaat worden. Overdag heb ik nog genoeg als er live bij mij gedronken wordt dus wat betreft is het geen probleem. Zou het helpen om overdag één keertje extra te kolven?? Liefs Wup
Ik ga even meelezen, heb hetzelfde probleem (geef wel nog wat meer voedingen, ze is pas anderhalve maand), word steeds een beetje minder 's avonds. Ik kolf na de ochtend voeding wel nog een keer zodat ik voldoende op voorraad heb.
Overdag is hij trouwens heel tevreden hoor na een voeding en houdt het prima uit tot de volgende dus wat dat betreft (nog) geen probleem. Maandag kolfde ik tussen de middag maar 160 cc terwijl ik de week ervoor wel meer dan 200 kolfde. Vandaag is Jacob weer een dagje naar oma dus ben benieuwd naar hoeveel ik straks kolf.