Zit er aan te denken om avonds te stoppen, hij is erg onrustig met drinken en drinkt heel kort.gister avond moest ik weg en een uur na de voeding was hij ontroostbaar, mn vriend heeft toen een slaafje gemaakt met 150 cd erin deze donk hij helemaal . Dus heeft hij greinig van mij gehad.dit is al vaker gebeurd en wil m geen honger laten leiden.is t dan miss verstandig om avonds te stoppen? Snachts drinkt hij wel weer goed en heb ik blijkbaar wel weer genoeg! Wat is wijsheid?
Of zou ik miss min productie kunnen verhogen doormidden van kolven en hoe pak ik dat dan aan? En na hoeveel dagen zou mn productie dan op peil zijn?
Kan wel vaker aanleggen maar hij slaapt best veel dus ham niet wakker maken. En wisselvoeden wat houd dat in dan?
Avondvoeding in een verduisterde/donkere kamer en in stilte. Wellicht zorgt dit voor rustiger drinken. Verder zou je vaker kunnen aanleggen idd. Dus toegeven aan de behoefte van je kindje, dan komt je productie vanzelf weer op niveau. Rond 4 maanden is er vaak een dipje in de productie (vaak ook in de groei) ...
Vaker aanleggen in de avond, misschien is hij aan het clusteren. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Productie vergroten - Clusteren Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Wisselvoeden
Hier rond 4 maanden ook gehad dat ze alleen s avonds er niet genoeg aan had. Ze sliep dan ook door tot tegen de ochtend. Hier gaf ik er een fles gekolfde melk achteraan en kolfde zelf s avonds voor ik ging slapen, had ik weer melk voor de volgende dag. Wisselvoeden werkte hier niet en raakten er beide flink gefrustreerd van. Hier werkte dat prima. Rond 6 maanden kwam ze weer vaker en kreeg ze ook bijvoeding dus toen was het niet meer nodig.