Hoera, ik heb het gehaald!!!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mie, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wou dit even met jullie delen omdat ik ten eerste heel erg blij en trots ben dat ik het gehaald heb en ten tweede kan het misschien een motivatie zijn voor alle mama's die fulltime kolven!

Na heel wat moeite met drinken, spijsvertering, verborgen reflux en KMA bij mijn zoontje heb ik het toch maar lekker gehaald:
    Ik geef mn ukje al zes maand volledige bv, full time afgekolfd!!!

Dus aan alle fulltime kolvende dames: het kan!!! Ik ben alvast nog niet van plan om te stoppen!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het altijd zo knap dat iemand full time kan kolven het zou echt niets voor mij zijn vind kolven verschrikkelijk.

Super dat je het gehaald hebt!!

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Superknap! Gefeliciteerd.

4. Daph85

Daph85 Lid

5 jan 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat goed! Gefeliciteerd!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Super knap! Gefeliciteerd!

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat super zeg! Echt respect, want ik weet ook dat het niet gemakkelijk is. Je hebt uiteindelijk dubbel werk! Weet je ook hoe lang je door blijft gaan, of zie je het wel?

Ik heb zelf ook een maand of 3 fulltime gekolfd. Nu drinkt mijn dochter heel goed aan de borst en geef ik haar nog maar 1 flesje gekolfde melk per dag, zodat ze de fles niet ontwent (ze begon de fles te weigeren toen ze goed aan de borst zat... nou ja). Kolf zelf nog wel drie keer per dag, omdat mijn productie zo hoog is (en handig om genoeg verse melk te hebben voor de creche).

Hoop voor je dat je het nog een tijd kunt 'volhouden' (klinkt zo naar). Heel veel succes!

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Knap hoor! Ik kan echt voor geen meter kolven, dus heel veel respect!!!

8. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Wat knap zeg! Gefeliciteerd. :)

Ik weet niet of ik het zou kunnen. Kolven levert bij mij zoveel stress op. Heb ook weinig opbrengst etc. Ging het bij jou vanaf het begin wel goed? misschien dat je wat tips kan delen :p

9. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Super goed gedaan! Ook ik kolf fulltime en weet hoe zwaar het kan zijn. Je mag echt oprecht trots op jezelf zijn!!! Geniet van deze mijlpaal!!!

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vind het superknap van mama's die fulltime kolven. petje af

11. Mar999

Mar999 Actief lid

28 jun 2010
    234
    0
    16
    Wow, respect! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    echt knap!! respect.. ik kolf ook maar helaas weinig opbrengst.. dus noodgedwongen kv erbij :( (geen goede begeleiding gehad in het ziekenhuis helaas)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super!! Gefeliciteerd!!!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hardstikke goed meid! Ik was ook blij dat ik die 6 maanden had gehaald. Ik heb afwisselend fulltime gekolfd en dan weer een periode live gevoed (door verschillende omstandigheden).
    Ga je nu nog door?

15. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Jeeeeeeeeej!!!

Super goed meid!!!

Dat is n feestje waard :):D:p:cool:!

Super hoor!

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Zo knap van je! Na 2 maanden kolven kwam het mij mn neus uit... Gelukkig drinkt mijn jongen nu uit de borst.

Waar haal je de tijd vandaan???

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb 6 weken fulltime gekolfd bij de oudste, eerst 6 weken live gevoed, kon na die weken die kolfset het raam wel uitflikkeren, was het spuugzat. Bij de 2e ging alles gewoon goed met normaal bv geven, ik heb echt alleen het hoognodige gekolfd, want het stond me zo tegen.
    Petje af voor jou!

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bedankt voor de reacties meiden :)
    Kolven is nog steeds niet echt mn grootste hobby maar ben blij dat ik het toch zo lang heb volgehouden.
    @ Mopje: tijd is er vaak te kort, vooral met een fulltime job erbij maar telkens als ik hem zijn flesje lekker gulzig zie opdrinken weet ik waarom ik het heb gedaan.
    @ Debby: ik ben het kolven eigenlijk meer dan beu maar wil toch nog niet volledig stoppen. Beslist om vanaf nu over te gaan naar drie keer kolven op een dag. Ik zie dus wel hoelang ik het zo kan. Hij drinkt ook maar drie flesjes op een dag meer dus in feite zou het genoeg moeten zijn... En anders af en toe maar een flesje kv...
    @ Tazzie: Voel je niet schuldig over die kv he meid. Super dat je het doet voor je kleintje, je geeft zo echt het beste!!!

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gefeliciteerd! Ga zo door!

20. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wat super, gefeliciteerd!! Vandaag heb ik 4 maanden full-time kolven gehaald, probeer de 6 maanden ook te halen maar heb besloten om het daarna langzaam af te bouwen. Ik vind 6 maanden kolven meer dan genoeg en heb een mooi voorraadje moedermelk in de vriezer zitten dat mijn zoontje dan kan opdrinken.

Deel Deze Pagina