Onze dochter is nu ruim 5 maanden. 6 weken geleden werd ik voor het eerst weer 'echt' ongesteld. Nu merk ik al ruim een week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Ik heb alle symptomen die daar voor mij bijhoren: lage rugpijn, hoofdpijn, gevoelige buik, onrustige stoelgang en ja, ook wat oud bloed/afscheiding. Het wil echter maar niet doorzetten. het begint een beetje vervelend te worden, zo lang 'ongesteld'. Herkent iemand dit in combinatie met borstvoeding? Kan ik er iets aan doen om deze menstruatie echt door te laten zetten?
Hoi Merah. Ik ben 31 januari dit jaar bevallen en sindsdien meteen ongesteld. (laatste cyclus is nog niet verwerkt in mijn banner). Voor mijn laatste menstruatie, die uiteindelijk begon op eerste paasdag, heb ik anderhalve week het gevoel gehad dat ik ieder moment ongesteld kon worden. Buikpijn (zo heftig heb ik het niet eerder gehad) en hoofdpijn en onrustige stoelgang had ik ook. Uiteindelijk dus na anderhalve week ongesteld geworden. Geen tips om de menstruatie door te laten zetten..
Hoort eerder bij ontzwangeren dan bij borstvoeding. Veel sex, zodat je betere doorbloeding hebt wil nog wel eens helpen, vooral ookom je beter te voelen.