's Avonds tikibad duinrell druk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Vanavond willen we graag naar het tikibad in duinrell. Een paar jaar geleden ben ik daar ook geweest midden in de winter toen het park dicht was. En toen was het 's avonds enorm rustig! We konden zo overal doorlopen.

Is dat nu nog steeds? Op een doordeweekse maandag avond..? Het park is vanaf 17.00 uur dicht.

Iemand ervaring? Als het net zo mega druk is als "normaal" ga ik liever een andere keer:)

2. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    hooooooooi!!

zo in het voorseizoen op een maandagavond buiten de vakantie is het meestal ook superrustig!!! kan je natuurlijk geen garantie geven.. heb er tijd gewerkt.

gr, marije

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

In het laag seizoen zou ik het niet weten het hoogseizoen wel dan moet je in de avond NIET gaan mij te DRUK:)

En ben je inmiddels al geweest?

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ben je nog geweest?
    Op het park en op de camping is het al wel weer aardig druk aan het worden. Vooral duitsers en engelsen nu. :p

5. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

We zijn inderdaad wel geweest!! Wat ik niet gedacht had, was dat de camping vol stond met inderdaad zoiezo duitsers. In het bad was het druk, maar niet TE druk.. Moesten wel wachten, maar geen half uur ofzo. En dat vond ik wel fijn:)

Super avond gehad.. Heerlijk!

Deel Deze Pagina