Mijn zoontje heeft het altijd heel snel warm. Nu schijnt de zon hier al de hele ochtend en de thermometer geeft 22 graden aan buiten. Het is ook echt lekker weer hier. Zou ik hem een zomerjasje aan kunnen doen in de wandelwagen? Verder heeft ie natuurlijk een voetenzak om zijn onderlichaam.
tja... hier schijnt geen zonnetje dus ik zou aidan wel een dikke jas aandoen. maar als de zon schijnt én hij ook een voetenzak heeft dan doe ik hem ook een dun zomerjasje aan. kids moeten ook een beetje weerstand opbouwen he
ben toevallig zelf net buiten geweest... en 22 graden erg warm daar dan maar heir gewoon een spijkerbroekje met romeprte eronder katoenen zonder mouwjtes en dan gewoon een normale logsleev met echt ngo haar winterjasje en alleen lekker haar beentjes in de kinderwagenzak.. want het windje is best nog fris hoor.. en alysia heeft het ook altijd snel warm.. maar aangezien ze toch stilzit lekker nog met haar beentjes in de zak geniet ervan van de zon
Haar gewone kleren met een fleece vestje en de voetenzak. Op de terugweg vond ik haar nek wat klam aanvoelen en heb ik het vestje opengeritst.
ik doe alicia gewone kleertjes aan met een romper met korte mouwtjes eronder. dan een fleecejackje (smorgens)of zomerjasje (n de middag) en dan onder de voetenzak tot aan der nekje
Nou, ik had hem een gebreid vestje aangedaan en een zomerjasje en hij had het nog warm! Maar het is hier ook echt heerlijk weer.
in de maxicosi heeft Thomas het altijd super-warm, dus dan alleen rompertje lange of korte mouw en een vest, dan voetenzak. Zodra we ergens binnen (bijv winkel) komen, gaat meteen de voetenzak helemaal open en het vest los of evt uit. Anders krijgt meneertje het bloedheet; het zweet staat dan echt in z'n nekje... in de kinderwagen krijgt ie geen vest aan, maar wel een jasje, omdat dat dekentje dunner is dan die dikke voetenzak van de maxi-cosi. Dus dan: romper (lang of korte mouw), t-shirt lange mouwen en een fleece-(winter)jasje en dan onder een dekentje/lakentje natuurlijk. Als we echt lang buiten zijn krijgt hij een mutsje op, anders niet, want dan heeft hij het dus weer veel te warm...
@ many en jantina: in de maxicosi bedoel je dan? En dan geen dekentje oid? Misschien moet ik dat ook maar eens doen, want Thomas stikt echt van de hitte in die voetenzak en iedereen gaat me toch wel een beetje raar aankijken dat ie geen jasje aanheeft...
Ik ben gister en eergister voor het eerst met Louke voor langere tijd naar buiten geweest. Hier was het niet heel warm, maar ook niet heel koud. Eergister had ik een winterjasje aangedaan, maar hier kreeg ze het erg warm in. Onze perfecte combi is dus geworden: 1 adamspak 1 luier 1 katoenen rompertje zonder mouwen 1 katoenen broek 1 set sokken 1 katoenen truitje met lange mouwen (niet te dik) en daaroverheen een zomerjasje. Dit geheel ligt dan in een met kruik voorverwarmde kinderwagen onder een dik dekentje met nog een hoes eroverheen.