Als ik de kleine naar bed breng is er (meestal) niks aan de hand,ff een beetje gemekker maar uiteindelijk geeft ze wel toe dat ze moe is en valt lekker in slaap. Maar als mijn man haar brengt dan schreeuwt ze het direct uit. En zodra hij haar weer met 1 vinger aanraakt is het goed. Eenkennig? Hoe kan dit en wat doen we eraan?
Hier ook hetzelfde, hoor...hij huilt bittere tranen wanneer mijn vriend hem op bed brengt en niet bij mij...Ik weet zeker dat het een fase is bij hem, en dat hij nu even meer "hangt" aan mij dan aan mijn vriend. We zeten wel door, hoor, want doordat we beide ploegendiensten lopen moeten we wel..... Het is alleen zo zielig ik hou maar voor ogen dat het binnenkort vast weer over gaat... Groetjes, vonneg
Laura krijgt nu tandjes! En het enige wat ze wil is bij mama! Om gek van te worden! Maar ook dit gaat weer over! Tijd geven!
Bij spelen is het trouwens hetzelfde. Bij mij kan ze na een tijdje ook even rustig alleen spelen,maar mijn man mag nog niet eens 1 stap van de box zetten....
ik had dat met de laatste avondfles bij mij dronk ze hem helemaal op en ging ze tevreden slapen en bij mijn vriend dronk ze maar een kleine beetje of niets en ging ze ook niet goed slapen. erg lastig als je weg bent s'avonds!