Mijn paardje heeft elke dag verzorging nodig en voorheen ging ik lekker na het avondeten met de kinderwagen ernaartoe. Een kwartier, 20 minuten lopen. Maar nu is het dus donker rond die tijd. Met de auto gaan is zo'n gedoe want dan moet Dax mee (mijn man is laat thuis van het werk). Als het regent ga ik wel met de auto maar als het droog is zou ik het liefst te voet gaan. Gaan jullie wel eens in het donker nog met de kinderwagen erop uit? Ik ga het straks voor het eerst doen. Denk wel dat ik even iets lichtgevends aan de wagen hang of zo zodat ik goed zichtbaar ben.
ja hoor ga vaan k eten bij mijn zus en ga vaak naar huis in het donker of we komen van een verjaardag af
Ik loop in het donker met de draagzak, weet niet of het verschillend is maar dat is nou eenmaal de enige manier om mn meiske gerust te stellen als ze een bui heeft in de avond/nacht. donker of niet ik loop gewoon hoor! Maar ik heb dan ook een hele nette buurt vol refo's... Misschien ligt het eraan in wat voor buurt je woont? Mijn ouders hebben de paarden in het bos gebied staan dus die moeten door het bos, daar zou ik dan weer niet gaan wandelen...
kwoon in de stad, verlichting overal, dus ik denk daar nooit over na. En trouwens, in de ochtend wanneer ik nathan naar de creche breng is het ook nog donker en heb nooit overwogen iets lichtgevends aan de wagen te hangen.
ik ook niet en nu ik erover nadenk heb ik vaak een zwart dik vest aan en de draagzak is ook zwart... alleen haar jasje en muts zijn roze maar die zitten grotendeels onder de draagzak... Maarja de straat bij ons voor is alleen toegankelijk voor bestemmingsverkeer dus rijdt bijna geen hond plus dat de drempels je dwingen max 20km/u te rijden... Lijkt me geen gevaar maar als je idd in de drukke stad woont kan ik me voorstellen dat jij je er niet veilig bij voelt om in het donker over straat te gaan. maarja dan denk ik ook weer, als je paarden hebt zal je wel niet in de stad wonen...?
off topic: persoonlijk voel ik me in een drukke stad 's avonds juist veel veiliger dan in een klein dorpje waar ik geen kip tegenkom.
Wij gaan soms ook nog wel wandelen 's avonds. Ik zorg dan wel dat er zo'n fluoveiligheidsjasje over de buggy hangt, zodat we goed zichtbaar zijn
Ik woon in een groter dorp, ouder deel van het dorp. En ik moet dus door een aantal straten waar geen stoep is. Was toch wel blij dat ik het hesje over de kinderwagen gehangen had! Voor de rest was het even wennen voor Dax want op de terugweg ging hij wat zielig huilen, of hij nog moest wennen aan buiten zijn aan het donker...
ik kom net bij mn schoonouders vandaan en bedacht me ook dat het wel erg donker is. bij ons in de straat is het wel goed verlicht, maar bij mn schoonouders niet. zo`n lichtgevend hesje is een goede optie. liefs doris
Ik wandel dan wel niet in het donker, maar Silke staat overdag vaak buiten in de wagen en zo ook aan het einde van de middag/ begin van de avond. Slaapt ze heerlijk hoor!