Ja hoor, 11 weken na mijn bevalling is het weer zo ver. Gelukkig aangekondigd door spanningshoofdpijn en een alles behalve gezellig humeur (hoe bedoel je pms). De eerste echte menstruatie..grrrr. Voor mijn zwangerschap kon ik de dag van het maandelijkse feestje al amper werken van de krampen in mijn buik, maar gisteren hing ik echt huilen over het aanrechtblad. Man wat een pijn en het kraamverband kon ook weer uit de kast getoverd worden. Is het normaal dat je na je bevalling zo'n last en zoveel bloedverlies hebt bij je eerste menstruatie? Ik hoop zo dat dit niet elke keer gaat gebeuren, dan functioneer ik twee dagen gewoon niet Mn moeder zei nog: nou, na mijn zwangerschap had ik nooit meer ergens last van tijdens menstruatie, dus daar hoopte ik ook een beetje op
Bah wat een ellende is dat dan zeg, dat je dubbelklapt van de pijn. Ik heb nog geen menstruatie gehad na de bevalling, vloei zelfs weer van de bevalling (na een week niet vloeien) Maar hier zei de kraamhulp bereid je de eerste paar keer voor want het kan best heftig zijn omdat je lichaam weer helemaal moet "opstarten" daarmee. Voor nu sterkte en hoop dat de pijn snel over is!!
Hier is het na nr 3 zo erg dat ik maar weer aan de pil ga Want het is gewoon niet leuk meer dit....en niet de eerste keer maar al ruim 2 jaar Ik heb het uitgesteld ivm de borstvoeding maar nu zoon klaar is dan toch maar weer. Ik wil liever geen hormonen meer,maar ja, deze ellende ben ik zo zat! Zoon is nu 2,5 en ik werd met 6 maanden weer ongesteld...
Nee, die hormonen wil ik ook echt niet meer! Was net weer een beetje hormonaal in balans...grrrr Snel voor een 2e gaan dan maar
De eerste menstruatie was bij mij behoorlijk heftig en volgens mij hebben veel andere vrouwen dat ook...
Hier heeft het een aantal maand geduurd voordat mijn lichaam alles weer op de rit had... maar de eerst 4 a 5 keer jemig ik dacht dat ik onderuit ging van de pijn...
Ik zit al na te denken hoe ik dit straks moet doen als ik weer werk! Zodra ik opsta loopt het er gewoon uit!
Hmmm, ik prees me gelukkig met inmiddels drie pijnloze menstruaties achter de rug, na de bevalling. Echter de afgelopen menstruatie was vreselijk! Zo'n pijn dat ik niet fatsoenlijk kon functioneren. Inderdaad lees je altijd anders, dus dit verbaasde me behoorlijk. Hoop dat het door welke reden dan ook eenmalig was en de volgende menstruatie weer 'normaal' verloopt.
Nou Souries, ik voel het altijd lopen als ik opsta. Echt niet leuk meer! 1ste keer na de bevalling was ook heftig en pijnlijk en nu wordt het langzaam aan rustiger. Maar nog steeds gewoon 7 dagen ongesteld, pffff. Succes meid!!!!!!!
Mijn eerste menstruatie na de bevalling was ook verschrikkelijk! Ik vloeide veel meer dan in de eerste week na me bevalling.. Maar mijn laatste mentruatie was al een stuk beter te doen. En nu ben ik terug aan de pil dus zal hopelijk zal de maandelijkse gekkigheid een stuk relaxer worden.