Nu ophalen voor 30 euro. Niet uitzoeken, gewoon ophalen! 4 dozen!! helemaal vol, merk kleding, non merk, zomer, klein beetje winter. Vanalles wat! Kleinere maatjes nog maar zeer weinig. Neutrale rompers zelfs nieuwe ertussen. Sommige klein mankementje, andere gewoon heel erg goed! Neem je kans Gaat om grote dozen dus er zit behoorlijk wat in!
nog interesse? Ik heb een iemand die de 92 en groter misschien wel op wil halen.... Ik laat weten of dat door gaat!
Nog niets gehoord, dus als iemand interesse heeft! Kunt ook vanaf een bepaalde maat ophalen, of alleen 1 maat....Maar dan wel alles afnemen wat ik heb. Super klein prijsje! De 92 en groter gaat om 149 kleding stukken! (maillots en wat hemdjes mee gerekend)
ja ik wil wel ophalen...want als het niet naar wens is vind ik het niet leuk...en als je ff komt kijken dan kan je dat dan zeggen.... Kan het wel opsturen..als ik het heel compact in een heeele grote vuilzak doe...maar zou echt een groot pakket worden....
Sorry meid.... Voor die prijs zou k t graag doen... Moet alleen eerst maar weer es zwanger zien te raken... En erop gokken dat t dan n meisje zou worden... Je bent iig weer ff omhoog in de lijst...
hahaha mama4life! thx hoor voor het uppen tsjah....erop gokken dat het een meisje word whahahaha. Ik kan voor liefhebbers even alles op een berg gooien en er een foto van maken........Hoor het wel!
Maak er anders n `sneeuwpop` van.... Wel toepasselijk in dit jaargetijde.... Geen probleem... Altijd bereid om te helpen... Hihi!
een sneeuwpop....whahaha. Ja zou zomaar kunnen, zoveel kleding is het wel...ff insnoeren met de maillots.....ghehehe
Ach... Wie weet dat mensen voor de creativiteit en originaliteit nog es bereid zijn om n kilometertje of wat verder te crossen... Mits ze t mee kunnen nemen in de staat vd foto...
oke..de 92 en groter zijn vergeven! Worden donderdag na betaling verzonden. Nog interesse in de kleinere maten? Heb nog nieuwe rompers ertussen zitten maat 56 (lange mouw) niet gedragen niet gewassen..... Verder leuke kleding, zomer en winter nog kleinere maatjes...62 is helaas bijna helemaal vergeven, en de 68 heb ik nog een paar...het gaat voornamelijk om 74 en 86. 80 heb ik ook nog maar een paar stuks.
shirtjes en wat broekjes en geloof ook wat jurkjes enz...als je de 80 erbij zou nemen (dat is echt niet veel meer) en de 86 is het voor jouw voor 7,50 euro! (excl verzenden)