Op aanraden van de fysio krijgt mijn kleine door de normale fles 1 schepje rijstebloem, maar dat kreeg hij niet uit de gewone difrax speen. Op zich logisch. Nu heb ik een 123 standenspeen gekocht voor de difraxfles en op welke stand ik de fles ook zet, nog krijgt mijn kleine er heel weinig uit en ben ik zo drie kwartier tot een uur verder. dit lijkt mij ook niet de bedoeling. Het is nog maar 1 schepje. Wat als het straks een echt papfles word, dan lukt het helemaal niet! Hoe kan ik dit voor hem verbeteren? ik ben wel blij met de difrax fles, dus wil eigenlijk geen andere. Avent kan hij niks mee worden.
Die standenspeen is echt knudde! Ik zou een speen kiezen met een groter gaatje. Er passen ook andere spenen op de difrax flessen.
Hier gaat het wel goed met 3 standenspeen van difrax, savonds 2 scheppen rijstebloem en nog flinke schep nutriton. Gelijk beginnen op stand 3, 10 minuten is fles leeg. Soms zitten er wel 'misleveringen' tussen bij difrax. Heb ook wel een klachten formulier via difrax site gestuurd, kreeg zelfde week nog gratis nieuwe spenen thuis gestuurd!
Hier deden we gewoon rijstebloem met de standenspeen op stand I, ging prima. Zou inderdaad even de speen nakijken (en evt het membraan onder in de fles of dat die goed open is)
Bedankt voor de reacties.. Membraan zorg ik altijd voor, dus dat is het niet (wel bedankt voor de tip) Misschien dat het inderdaad een slechte speen is.. ik heb er nog 1, zaten 2 in de verpakking.. wie weet!