S-fles difrax vs dr brown

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door PollyBaby86, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    mijn zoontje had dit de eerste keer ook, en boos dat ie was :D. Ik heb toen speen nr 2 er op gezet en dat gaat perfect doet nu 20 minuten over zijn flesje.

2. suzyd

suzyd Nieuw lid

22 mrt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, onze kleine (7weken) heeft enorme last van buikkrampen. Zijn overgestapt van Avent (natural) naar dr. Brown. Dat bevalt heel goed alleen heb iknoghet idee dat er niet voldoende melk uit de speen komt. De eerste 5 a 10 minuten gaat het goed maar daarna zakt hij weg (valt in slaap!!) Soms drinkt hij hierdoor maar 50ml terwijl hij al op 165ml moet zitten. Ik lees dat de difrax speen ook op de dr brown flessen past, en lees daar goede berichten over, alleen begrijpiik dat deze alleen op de smalle flessen past... weet iemand misschien een oplossing voor de brede flessen van dr brown? De nr 2 speen van dr brown stiekem al geprobeerd maar dat ging echt veel te snel... hij veslikte zichzelf een paar keer en moest spugen.... hoop dat iemand mij kan helpen!!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vond t allebei niks, heb nu bornfree flessen

4. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.
    Ik hoop dat jullie mij uit ervaring wat kunnen vertellen.
    Mijn zoontje van 6 wkn krijgt zn melk sinds 2 dagen uit een dr brown fles ivm krampjes. Ik had er veel over gehoord en dus van de difrax nu over gestapt. Hij doet nu wel langer over de fles, maar het lijkt wel of hij nu nog meer last van lucht heeft, boert nu ook meer...
    Kan één van jullie mij misschien vertellen of dit bij jullie ook zo was en/of wanneer het beter gaat?!
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina