Na demonstratie in de winkel was ik meteen om, niet ons ding! Je moet de.onderkant van de fles vervangen door een zwaar ding dat op de warmer past. Na t warmen moet je die zware klos afdekken met een.plaatje anders kan je kindje met de.vingertjes in dat warme gedeelte grijpen. Dit is me te omslachtig, als ik al een warmer gebruik moet ik de fles die klaarstaat zo erin kunnen zetten. En niet eerst een dop moeten verwisselen enz. Verder wordt de fles echt zwaar. Als de fles dan bijna leeg is heb je een behoorlijk gewicht over aan de kant van je hand. Als ik kijk naar hoe vaak mijn dochter de fles uit mn hand gestoten hebben en dat die op hun gezichtje gevallen is, vind ik dat met die zware klos aan de achterkant geen fijne gedachte!
Echt een onding! Heb hem mogen uitproberen maar A) het duurt heel lang voor het water warm is B) na een aantal keer gebruiken Weerd het water niet meer echt warm en C) indd wat hier boven beschreven staat dat de fles echt lomp wordt.
Ik wil hem ook graag. Had er al aan gedacht om het warme water over te gooien in een andere fles, want ik wil graag de tommeetippee flessen gaan gebruiken. Alle ervaringen zijn welkom
Als je een tommie gaat gebruiken is t " onzin" de s fles warmer te halen. De tommie past gewoon in de alecto bijvoorbeeld. Veel handiger. Als je flessen moet gaan opschudden.na verwarming verlies je weer warmte en hebt steeds 2 flessen vies.