Nuna Ivvi- ervaring

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Papilio, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Op het forum heb ik wat draadjes gevonden over Nuna Ivvi, maar toch ben ik nieuwsgierig of er mensen zijn die hun recente ervaringen graag willen delen met ons?
    Ik ben vooral nieuwsgierig naar de wentbaarheid en de vering. Dat was het enige minpunt bij deze wagen. Hij voelt bv iets logger/zwaarder aan als bv de Joolz met duwen/rijden. Hoe voelt dat in de praktijk met baby of kind?

Alvast dank voor je reactie!

2. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet in huis, maar wel besteld.
    Wij vonden het in de winkel een prettige wagen die erg licht stuurt en goed wendbaar is. Ook met stoepjes makkelijk er op of af, terwijl ik joolz juist zwaar vond met bijvoorbeeld stoepjes...

3. stroopwafel84

2 jul 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat hij ook te wachten! Wij hebben destijds bij babypark op verschillende soorten ondergrond gereden. Zij hadden er voor ons een zak in de vorm van een kind ingezet, zodat het zoveel mogelijk de op de echte situatie zou lijken. Hierbij vond ik de ivvi fijner lopen dan de bugaboo buffalo. Juist wel behendig met gewicht in het stoeltje.

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Wij hebben ook de Nuna Ivvi. Ons meisje is vorige week maandag geboren en wij hebben nu diverse keren ermee gewandeld. Wij ervaren de wagen als zeer makkelijk wendbaar. Hij is wel redelijk stug, maar ik vond 'm in vergelijking met andere kinderwagens toch nog best soepel rijden. Verder is hij zeer makkelijk in en uit te klappen.
    Ik ben super blij met deze wagen, ook omdat bijna niemand deze wagen heeft en ik 'm heel luxe vindt met alle extra's.
    Ons meisje slaapt er vooralsnog prima in zodra we wandelen.

5. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties. Zo te horen dus allemaal positief! Niemand heeft dus negatieve ervaringen, dat is goed om te horen/lezen:)

Deel Deze Pagina