S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @iedereen die gestemd heeft: tnx lief!!!

@wonderteam: ohhh lekker zeg zo goedkoop die luiers! schattige sandaaltjes!

@sandraske: haha die auto helemaal vol!

@miekje: oef die jas...nee niet mijn ding :D

enne even wachten he, er komen nog zoooooveel jassen binnen straks ;)

@JINGELS: leuke schoenen voor zoon!

@mmv2m: schattige schoentjes!

@zo79: leuke bengh jurkjes hoor!

@bloempje: prachtig prachtig meisje en lief jurkje heeft ze daar aan!

@geke: balen van de laarsjes zeg!

@babydream: he bah echt waar? hier niet gebeld en ik heb een email dat de laarsjes verzonden zijn dus ik weet het ook niet? Ik wacht even morgen af.

@hier de koel4kids laarsjes binnen en D vond ze geweldig wilde ze gelijk aan! JA rode laarsjes zei ze! hihi leuk leuk

En dankzij sandraske heb ik nog een rood en blauw vestje van br@nd om straks in het najaar de setjes ook te kunnen dragen als het kouder is, tnx! zo fijn!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@lynn:meen je dat serieus??En je hebt er pas gister contact over gehad he?Jeetje echt belachelijk (sorry wel fijn voor jou hihi)

ow ja over die koel zijn ze heel erg smal of valt het op zich wel mee?

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja lynn ik had ook gestemd maar had het niet vermeld.

4. tulip

tulip Niet meer actief

sandraske, haha die auto. Wij gingen ook altijd naar de makro voor pampers.

miekje, tis niet echt mijn smaak dat glimmende, maar vind de kleur wel top.

wonderteam, leuke sandalen, heb ze ook vast gehad, helaas waren ze te breed voor mijn meisje.

zo, leuk die jurkjes en broek!

jingles, stoere schoenen..

bloempje, och wat een moppie, wat een schattige outfit ook!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream: tja ik weet het ook niet, wel raar ja! Maar ik wacht even af of het nu wel goed is gekomen met de kleur/laars he...had van die van clic tenslotte ook niet de goede..
    de koel4kids laarsjes zijn wel smal ja. Ze gaan ook niet tot helemaal boven open dus met aandoen is het ook lastig als je kind een bredere voet heeft denk ik.

@debby: ook dankjewel!

@miekje: de koel4kids laarsjes zijn hier prima hoor! dus ik zou zeggen doen!

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream als ik op de site kijk staat maat 25 er gewoon nog tussen!

8. tulip

tulip Niet meer actief

zo, o zou je die sites nog eens willen geven. Ik ben op zoek naar maat 24 of 25, ligt een beetje aan hoe ze vallen.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    laat maar komen... ik zoek ook nog zilveren laarsjes...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden die naar het buitenland gaan hebben jullie allemaal die paspoort bijschrijving al omgezet?
    Wij zouden niet gaan dus niet gedaan...
    ik was helemaal bang geworden van al het nieuws dat als je niet voor 1 juni had besteld dat je ze niet voor 1 september kreeg... reno vandaag geweest, geen probleem, heb hem volgende week... raar maar waar...

11. 0babydream0

@lynn;Klopt dit heb ik ook gezegd aan de telefoon maar ze zei dat dit een fout was en er nog af moest

@zo ; ik zoek 25!

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ja, is helemaal geen wachttijd voor paspoorten van kinderen. Wij hadden al geen bijschrijving maar ze moesten allebei een nieuw paspoort. Zo geregeld.

Lynn, ik hoop dus nog wel de goede laarsjes te krijgen maar is even afwachten. Wat lekker dat je die vestjes erbij hebt!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja is toch stom... bang gemaakt voor niks...
    sam had wel een eigen id kaart (omdat we al wisten dat het omgezet ging worden) maar emma dus niet...

wij hebben het eerst niet gedaan omdat ze vroegen als je niet op vakantie ging tussen 26 juni en 1 sep het zo te laten. Maar nu gaan we onverwachts waarschijnlijk toch eind augustus.

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ach, misschien hebben ze met de bangmakerij wel voorkomen dat er lange wachttijden ontstonden?

15. tulip

tulip Niet meer actief

debby, ja volgens mij willen ze met zulke berichten er zeker van zijn dat iedereen het op tijd regelt.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bloempje mooi meisje!!!

@rest wel bijgelezen en het heel verhaal getypt en alles pleitos..

@hier vanmiddag naar de kapper geweest met rienke maar ze ging helemaal over de rooie dus niets aangedaan, volgende week weer een poging om even alles op 1 lengte te knippen en dan op een dag dat we 's morgens niet eerst in het ziekenhuis zijn geweest waar ze ook al flipte toen ze in haar oortjes wilde kijken. Hoezo ziekenhuistrauma?!?!

Vanmiddag Rienke even bij oma gespeeld met neefje en nichtje en mama weer naar de makro. Moest voor mijn moeder een koffer halen, verjaardagskadootje. Voor mezelf nog twee hempjes, voor mijn man twee polo's, voor rienke een pyama meegenomen. Was allemaal 30% afgeprijsd en de pyama voor rienke was zelfs 70% afgeprijsd.

Vanmorgen al br@nd geshopt voor lynn en een longsleeve br@nd voor Rienke. Sportbroekje had ik ook apart laten hangen maar ik bedacht, wanneer ga ik dat aantrekken?! uh weinig dus zonde van het geld en niet meegenomen..

Vanmiddag kast en bakken nagekeken en nu een heel eind klaar voor najaar/winter, 5 jurkjes, 2 brandsetjes, B&L set, 2 spijkerbroeken, hoop rokjes, 2 shorts die doorgedragen kunnen worden, 8 longsleeves, 3 vestjes, 2 blazertjes, winterjas en 2 paar laarsjes.

Mijn moeder is nog een jurkje aan het maken en ik heb nu een stoffenwinkel gevonden met leuke stof (lijkt op billy en lilly) dus mijn moeder wil wel wat jurkjes maken.

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @babydream & debby, zal ik jullie PB'en ivm eventuele meelezers/kapers op de kust of zal ik het gewoon hier zetten?

18. 0babydream0

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    graag pb!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @babydream: nou vind het ook vreemd dan want ik heb al een verzendbericht gehad nu...

Deel Deze Pagina