@bloem, ohhhh je houd het spannend @diddl, ja echt ineens zo'n spurt. Volgende maand naar de kinderarts, ben benieuwd Ja dat Z8 rokje kan op zich qua lengte nog wel ,maar die laagjes kruipen steeds omhoog en dat vind ik niet zo. @otm, haha schattige paraplu's! leuke foto zo!
Zo zie je maar, dat het fijn is als je moeder hebt met goeie smaak haha! Zoekt altijd super leuke dingen uit! Ook mijn moeder heeft het van huis uit meegegeven. De sjawls van de meiden heb ik als kraamkado van mijn tante (zus van mijn moeder) gekregen, ook al zo super leuk! Met als boodshap, ach gebruik ze nu maar vast voor J & C, en daarna voor F&N heb je er dubbel plezier van. En gisteren stond er een fris windje, dus maar even een dun sjaaltje. Helemaal leuk bij de z8 jasjes!
@leoschepje, wij hebben een borduurvrouwtje vlakbij zitten die borduurd echt vanalles. Ik doe wel eens een slabbetje met naam (kost maar 5 euro!) super leuk, orgineel en komt altijd van pas! Ik heb ze voor de tweeling ook gekregen! Ideaal voor bij de gastouder haha. Weet ze tenminste wie/wie is! Webshops genoeg die dit doen!
@jingels, idd super leuke dingen van muymalo! Leuke kleurtjes! Maar ga je de gebloemde top ook dragen met de gebloemde rok of broekje? Vind dat wel erg heftig (en nou hou ik wel van een beetje heftig haha).
FF kopie van andere topic: We hadden een superleuke dag want we hebben er een nichtje bij, mijn tweelingzus is bevallen van haar tweede, een meisje dus, na een jongetje. Heel leuk! Dus daar zijn we vanmiddag gelijk geweest. Ik had al wat kleine meisjeskadootjes liggen (we wisten niet wat het werd) maar ben nu op zoek naar een megaleuk kado. Ze heeft álle kleertjes van E al en daar zit genoeg leuks tussen dus het moet wel echt heel leuk zijn. Mag ook niet-kleding zijn. Tips?
Ook leuk: gisteren even met mijn man over kleren kopen enzo gehad en dat ik eigenlijk niet veel had voor mezelf. Zegt hij: je hebt toch een hele kast vol? Ja, zeg ik, maar de helft is winter (hangt er gewoon nog bij bij mij) en een kwart is te groot geworden. Hij vond me inderdaad slank geworden en zei: nou dan moet je gewoon eens voor jezelf gaan shoppen. Stelde zelfs voor om samen een dagje te winkelen! (dat hoeft nou ook weer niet maar goed hij zegt dan bestel je toch gewoon een berg en dan pas je het lekker thuis allemaal en dan kijk ik wel mee wat leuk staat enzo) echt lief!
@mariomama, wat lief van je man! Ik heb nog een groene jumpsuit van esprit besteld, die is binnen bij de winkel en hoop ik dus morgen mee naar huis te nemen! Ook wel weer heerlijk om voor mezelf te shoppen na 3 jaar zwangerschapskleding haha.
mariomama: bedankt, ben er zelf ook erg blij mee. Wat dacht je van een geborduurd lakensetje met bijbehorende slaapzak. Babyplanet verkoopt vaak zulk soort dingen. Wat ook leuk is , is een kapstokje met naam. Heb ik een keer bij een vriendin van mij gezien. otm: dat weet ik nog niet,moet ik even kijken of ze dat kan hebben. Heb voor die polo iig effen shirts en leggings, dus misschien dat het kan. Anders koop ik alsnog het groene effe rokje voor erbij. Mar ik denk dat die polo ook leuk staat op een donker blauw spijkerrokje. Leuke pluutjes.
mariomama das wel een leuk voorstel zeg. Ik typ dit vanaf me foon maar wens de nog niet bevallende dames mega veel succes. Toi toi.