@zo79: ja en gratis verzenden en retourneren @koel4kids: heb ik laatst nieuw gescoord op MP voor de helft van de prijs de Keesjes in het rood. Super leuke laarsjes. Oh ja en deze ook voor de oudste STUPS Ballerina's voor kinderen - Rood - Zalando.nl En die voor mijn jongste: Primigi MILVA - Ballerina's voor kinderen - Rood - Zalando.nl Ik hou van kleuren was het al duidelijk Had nog 10 euro korting bij Zalando dus wel lekker zo.
@tulip: ja je kan gewoon alles terugsturen. Dit staat er: U kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Wanneer u een artikel retour stuurt wordt het aankoopbedrag binnen 8 werkdagen op uw bankrekening teruggestort. Het artikel moet daarvoor ongeschonden en met originele verpakking bij ons ontvangen zijn.
tulip je kan altijd in de sale terugsturen! Anders is het in strijd met de wet koop op afstand... dat mag helemaal niet... soms proberen ze het wel bij mij, maar als ik ze er op wijs krijg ik gewoon mijn geld terug hoor...
Sidmick, fijn!! Wensen jullie het allerbeste. Je gezin is iedere dag wel een keer in mijn gedachten...
@sidmick, heel veel sterkte ook van mij. Heb het kaartje helaas gemist, maar anders had ik ook meegedaan. We denken aan je, en aan je kleine mannetje en je gezin. Knuffel @jingels, lynn heeft nog meer ervaring met shoesme hihi, maar i heb dus altijd het brede model. Zal ff kijken of ik er een plaatje van kan vinden. Mm kan het niet vinden. Maar zijn de laarsjes die halfhoog waren met bloem aan de zijkant, die lynn ook heeft gehad. Die heb ik ook gehad, en 2 keer de half open schoenen (geen balerina, maar meer dichter model, maar wel open, haha snap je het nog?) die vielen dus breed.
@bibvhe, wlkom hier! Wees gewaarschuwd, is heul slecht voor je portomonnee om hier mee te kletsen hihi. Maar het is wel gezellig. Mij zul je hier niet zo heel veel meer zien, ik heb namelijk even genoeg voor mijn 4 meiden.
Nou ik ga slapen... Morgen de grote dag! Morgen een mooi setje aan, en zatdag ook. Zodra ik ff tijd heb kom ik dr ff showen. Doeiii
sidmick ik weet niet of je dit nog leest maar ik lees net je stukje van gistern en zit gewoon een beetje te huilen hier achter mijn laptop... heel erg veel sterkte de komende tijd...
Ik heb dit nog geshopt voor herfst/winter, vind het namelijk helemaal geen zomerset. Heb ook de bijbehorende legging erbij. En nu wil ik eigenlijk even niet meer shoppen..... heel even dan Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Voor zoonlief nog 2 blousjes, 1 van Mcgregor , 1 van S&D le chiq
otzm: Van harte Gefeliciteerd met je Dochter, 2 jaar alweer!! Sidmick: Heel veel sterkte de komende tijd! Vanavond reageer ik weer op iedereen ben werken.
Rok bedoel ik... Otm, gefeliciteerd met je dochter!! Wat vond ze van haar cadeautjes? Sandraske, gefeliciteerd met je moeder!