debby, heel leuk. En weet je wat mij opvalt, als jij zo poseert als je iets past sta je hetzelfde als emma als ze zo staat, echt grappig, echt moeder en dochter lynn, bedankt. Enne.. welk winkeltje was dat, want sandraske woont vlakbij mij
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR even mijn frustratie uiten!!!! Word net gemaild door hypebazaar dat die zilveren ook al niet te leveren zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerst een vloek op mijn bestellingen denk ik!!!
@debby, staat je echt super! @diddl, succes dit weekend @geke, leuke schoentjes @slc, welcome back. leuk gehad? @babydream, jemig balen zeg @hier, mijn man en ik gaan vanaond sinds 2 jaar samen uiteten haha
De groene zecchinos vandaag binnen gekregen..Deze zijn gelukkig helemaal geweldig..Nu maar WEER op jacht naar andere grrrr @otm;Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! @jingels;Ik vind de set ook niet voor de zomer, legging wel Wel erg leuk! @wonderteam;ik heb nog wel een paar rollen voor je hoor!Veel plezier vanavond! @sandraske;Hihi dat jij dat niet eerlijk tegen die verkoper zegt @tulip;Leuke laarzen!! @mirell;Welkom terug!Wat gaaf zeg van die laarsjes!!! @bibiche;Oooh waar in Rdam woon je en beter gezegd waar is dat winkeltje mag ook in pb hoor! @leoschepje;En al op besteld geklikt? @geke;Leuke schoenen!! @debby;Jurk staat je goed!!
ok meiden dank jullie wel! Dan hou ik hem! Ja een bolero is een leuk idee... maar waar vind je dat voor volwassenen? babydream dat meen je niet... wat vervelend... kreeg net een mailtje van amazingkids dat mijn betaling eindelijk (na 2 weken) erdoor is en dat mijn vingino eraan komt... ik betaal nooit meer via paypal... en de bestelling van all4kidsoutlet komt ook morgen hoop ik, dan stuur ik hem daarna door.
Nee, nog niet gedrukt. Mag niet van mezelf, maar zijn allemaal winterkleertjes en die heeft ze juist te weinig (lees bijna helemaal niet). Maar komt denk ik omdat ik deze zomer zoveel heb uitgegeven, gevoelsmatig mag ik dan niet meer shoppen. Snappie?
@debby: bolero's bij street one of bij didi (ik heb ze van allebei de winkels) @babydream: ah nee echt??? maar je hebt die andere link voor de shoesme's toch nog? bestel die dan! @tulip: moet je even aan sandraske vragen waar en wat ze nog hebben! @wonderteam: veel plezier meid!
meiden met een schoenentic ik heb een vraagje, misschien dat jullie het weten. Ik zoek schoenen met een relatief lage brede hak (3 of 4 cm) met een bandje om de enkel en dan voor voren dicht. Hebben jullie daar een beeld bij? Ik had ooit de ideale maar 1 van de 2 schoenen is foetsie Dus als jullie iets weten..
Productdetails DOLCIS - Productdetails DOLCIS - Productdetails DOLCIS - dit soort modellen heeft s Oliver dus ook.
o nee... bedoel toch iets anders... volgens mij heb ik nog 1 van die shoenen, zal straks ff een foto showen
hmmm voor iemand zonder schoenentic heb ik toch een beetje te veel schoenen... ik kan hem niet vinden... zoals dit maar punt mag wel ronder zijn en dan bandje om de enkel... Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.schoenenwinkel-online.nl/schoenenwinkel/gabor-490-bruidsschoen-parelmoer.jpg en liefst zwart
@tulip winkel is 5384 in heesh (bij oss), ik weetniet waar.je.woont maar in eindhoven zit de.sprookjeskamer die verkoopt ook br@nd. Peacock kidsfashion in den bosch en goirle heeft ook br@nd