jingels supergoed idee maar kan het niet vinden hoor op babyplanet, heb je een link? (laat maar bij babypark gevonden!)
Ik heb gewogen, 2 kilo is eraf nu. Ik was 11 kilo kwijt vorige keer maar was daar alweer 8 van terug aangekomen Nu dus -5 kilo zeg maar met hoe ik op mijn zwaarst was...
Hier ook 2kg!! En dat ondanks dat we gisteren naar een pretpark geweest ziijn en ik daar gewoon frietjes en ijs op heb
ja, goed toch lynn, dat je resultaat ziet al! otm, schattige parapluutjes en handig van die sjaaltjes joh! jingles, vind je aankopen heel leuk! vooral dat broekje is echt schattig! ja, kun je vast met van alles combineren met al die kleuren. mimpi... ik wacht op de wintercollectie! echt zooo leuk, ga steeds weer kijken. en dan de Hip laarsjes kobalt erbij, komt helemaal goed maar eerst uitkijken naar de zomervakantie, nog 6 weken werken...
goed madeliefke! oja, jij doet SB he? ik heb gisteren ruim 2 uur gras gemaaid en een fietstochtje gemaakt. en daarna lekker in het zonnetje gbbqed nog. was lekker dagje.
ha, heb net bericht van Kleertjes. na wat heen en weer mailen krijg ik nu een waardebon ipv de korting die niet goed verrekend werd
H&M is ook met de SALE begonnen. Heb wat basics besteld voor de kids voor volgend jaar. Kost geen drol nu. Kortingscodes: 9690 en 1304 geven nog extra korting
Dankjewel! Ja Sonja en ik zijn vandaag de beste vriendinnen! Al is het meestal een haat-liefde verhouding
slc: wat zal je trots zijn op de kleine grote meid! Superknap van haar. Hier zijn we nu overdag bezig met de zindelijkheid, ze geeft het steeds vaker aan dat ze moet plassen. Poepen doet ze eigenlijk al een paar maanden op de wc, maar het plassen aangeven, vind ze nog moeilijk.Ik hoop dat het na de vakantie klaar is.
leoschepje: Goeie keuze gemaakt hoor het noppies setje!! bloempje: Nou snap goed dat je ongeduldig word. Je zou toch eerder gaan bevallen i v m grote baby?? wonderteam: Zo Fay ook ineens een groeispurt dat word weer shoppen. otzm: Super gave parapluutjes zeg!! mariomama: Gefeliciteerd met je nichtje!! didllmouses: NOu je gaat je hele zwangerschap uitlopen, hooguit nog 2 weekjes spannend!! Lynn en madeliefke: Succes met afvallen Geke: Waah nu al weer verlekkeren aan de wintercollectie!! slc: Super zeg dag en nacht droog!! jingels: Succes met de zindelijkheidstraining!! hier vandaag eindelijk haar verjaardagsjurk aan van persival, zie album.
diadeem: gefeliciteerd met je grote meid!! haha, ja... wintercollectie, maar nog ff een sale zomerjurkje geshopt. hoop dat ie niet te lang is...aangezien de bomba jurkjen nogal lang lijken te vallen.