heb die rokjes volgens mij totaal gemist...of had ik mezelf verteld dat ik niets meer mocht kopen Heb iets leuks gezien! Nieuwe collectie. Hij is niet zo oranje als op de foto hoor. Meer zalm/ roze kleur. (en niet zo retro) Bampidano jurkje : Puur Eigenwijs, Kinderkleding & Accessoires
is quapi de nieuwe chaos and order??? Quapi l Rokje l Leandra l Grijs/Kobalt l collectie 2012-2013... - Webshop & kinderwinkel - babykleding - kinderkleding - Asselsestraat 139 - Apeldoorn - www.ollebol.nl
Jingles, vind dat okergeel echt een mooie kleur. Zag het afgelopen seizoen ook al bij 4 funky flavours. Lynn, heel leuk dat jurkje, hou wel van een beetje retro, is ook wel iets voor madeliefke denk
zit die foto te bekijken sandraske, en moet gelijk denken aan de pageants op TLC. Die glimlach?! Dus....here dress Kids Fashion Toddler Pageant Dresses pink-pageant-dress-for-kids-trends-2012 Stel he ik woonde in amerika dan had ik het wel een keertje geprobeerd. Soms laten we onze prinses ook raar glimlachen of van die handkusjes doen. hahahaa. Ik ga eens proberen krullers in dr haar te doen. (mijn kleine barbie) Hihi wie doet er mee.
ja inderdaad! onze prinses haar favoriete pose is meestal met der armpjes over elkaar met zo'n blik van Wazzzz up?!?! Niet geschikt als barbie denk ik, zal eens proberen daar een foto van te maken. Maar ik lig altijd helemaal in een deuk als ze zo gaat staan dus camera vast houden dan lukt niet zo goed..
Wow Quapi is echt helemaal mijn ding haha. Idd beetje Chaos and order. Gaat dat vanaf 104? Mirell, thnx voor je antwoord. Heeft jouw meisje ook 104 van dat lange broekje? En hoe is de taille, dat is hier nl vaak een probleem.
Ah, grappig... Iedereen vind weer wat anders leuk van de nieuwe collecties Ik heb wat mimpi, wat bomba en wat bengh op mijn verlanglijstje. Cakewalk nog zien... Maar eerst zomer hoor! Volgens mij heeft Ro waterpokken, vlekjes op benen en paar gezicht. Ze is heel hangerig maar wel nog even buiten gespeeld en nu slaapt ze weer. Heb haar nog in pyjama gelaten. Hoop dat t meevakt maar ik denk morgen maar geen kdv.
Debby: Kon je de schoentjes nog voor 45 krijgen?? Leuk hoor naar tunesie. bibiche: En heb je de groene laarsjes nog gekocht?? babydream: Leuk jurkje zeg van bengh!! otzm: Super leuk jurkje zeg van lofff, fris kleurtje!! geke: Super leuke schoentjes zeg!! Oei balen zeg waterpokken, beterschap!! mirell: Super leuke vakantiefoto's zeg!! Vooral tussen haar vriendjes in. Die spin is echt horror. Lynn: Hip hoor die vestjes van br@nd!! Sandraske: Leuk is dat rode vestje!! tullip: lekker hoor billy en lilly geshopt!! Diddlmouses: Leuk hoor al die reacties op straat, kon je wel opschieten. swlc: Ik vind quapi wel erg leuk!! miekje: Ik vind ninni vi ook echt wat voor jou, weer wat geleerd had nog nooit van dat merk gehoord.
@geke: klinkt als waterpokken: heb je havermout (gewoon goedkope) in huis? En kidsclin? @quapi: nou ik heb het merk al sinds vorig jaar in mijn favorieten lijst staan, koop er elke collectie wel van, die kobalt set gaat hier wel komen denk ik! die kleur past nml ook goed bij br@nd setjes Gaat vanaf maat 92 maar niet op iedere site. NiniVi denk ik ook leuk, kan het niet goed zien, maar gaaf! @sandraske: ja ik wil dat rokje ook nog als jij het 2 x vind mag je het ook voor mij bestellen
diadeem ik heb nog geen antwoord verlanglijstjes: hier nog geen verlsnglijstjes. ik vind lofff wel leuk maar ik zie wel... z8 heeft trouwens 25% sale nu, maar dat vind ik niet genoeg
@mirell, wow een heel 40-uur maandsalaris aan kinderkleding uitgeven Als ze dan een goede baan heeft zal dat geen misselijk bedrag zijn. En wij maar denken dat wij erg waren Leuke foto's! Behalve die foto van die spin dan @otm, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad vrijdag. Leuke foto's En balen van het Beebielove spul! @madeliefke, heerlijk lekker 6 weken vrij Hier nog een weekje naar school en dan begint ook de zomervakantie @babydream, leuk geshopt van Bengh! Vind dat groen echt een leuk kleurtje maar weet niet zeker of het mijn dochters leuk zal staan. @debby, oe lekker vakantie geshopt! Hoop dat je man vrij kan krijgen. Lekker om dan nog even lekker naar de zon te gaan! @lynn, leuke vestjes van br@nd @tulip, leuk geshopt bij Billy en Lilly! @tablet: hier hebben we een Samsung tablet, maar zit vaker achter de laptop. Is toch net wat handiger, zeker met foto's. Maar de tab is goed van pas gekomen op vakantie (vliegtuig en hotel)! @sweetlake, leuk dat setje van Quapi! Ben benieuwd waar Chaos and Order mee komt deze winter @geke, sterkte met de waterpokken (als dat het blijk te zijn)