geke, beterschap! madeliefke, prachtige foto's zeg, zeker met die kleurtjes. slc, mooi meisje heb je. loesjuh, o jammer gemist, was wel benieuwd naar deze modemisser
zo meiden... jullie hebben weer veel geklets... zal ff bijlezen... Ik heb vandaag gewoon tot 13 uur in mijn bed gelegen! Dat is echt laaaaaaaaang geleden... af en toe toch wel lekker de kids even weg.
hmmm egoistisch weet ik niet... ik denk dat het die mensen gewoon niet zo boeit. Een goede vriendin van mij geeft er ook helemaal niks om. (Maar de kleding van de kids is wel heel hoor). Af en toe denk ik ook hmmmm als ik haar kids zie. Maar zij is wel de allerbeste moeder die ik ken. Zo veel geduld als zij heeft en zo consequent als zij is ken ik niemand. Ze zeggen wel eens dat perfecte moeders niet bestaan maar zij komt wel heel erg dichtbij...
Madeliefke, mooi gedaan en mooie kids! Leoschepje, sorry had hem heel even geplaatst! Weet niet of er mensen hier zitten die haar kennen.
haha ja die peagaents... ik krijg ook altijd een naar gevoel als ik dat zie... kijk ik kan me voorstellen dat het voor de kids leuk is om in zijn mooie jurk te lopen en zelfs met make up heb ik geen super probleem (emma wil ook altijd make up van mij op en speelt met dr oudere vriendinnetje opmaken met kindermake up). Is voor hun meer verkleden ofzo. Maar dat vergelijken wie de mooiste is en die dwang die er achter zit en het altijd maar oefenen. Blegh... dit is leuker voor de ouders dan voor de kids.
ik ken die mensen ook wel, maar die geven er voor zichzelf ook niks om. Maar ik zie ze ook wel eens lopen, volgens mij bedoelt lynn dat...dat de ouders er zelf tiptop uit zien en de kinderen in van die vodden lopen, onder het mom van: ze groeien er zo weer uit of alles is binnen 5 minuten vies.
ooo leuk zeg! En die slag in dr haren vind ik heel schattig staan! Laat ik het ook eens proberen... o nee dat hoeft niet Maar misschien dat ik eens probeer haar haar te stijlen ofzo... Voor een keertje kan dat vast geen kwaad. Mijn moeder heeft een keer heel geduldig alle krullen uitgekamt en dat vond ik ook heel erg mooi staan bij dr...
ik heb trouwens ook een paar dingen van loff gezien van de winter, maar vond dat niet zo hoor. Beetje rare patronen en 1 jasje was net zo'n circusdirecteur jasje vond ik
@madeliefke wat een knapperds!! @slc leuk die krullen @kleding mijn schoonvader zei vanmiddag dat ze een mooi jurkje aan had, vind ik dan toch wel heel leuk! @debby das lekker uitslapen!
sja moet ik even denken... mijn vriendin geeft er inderdaad voor zichzelf ook niet heel veel om. In haar vrije tijd en op haar werk (op een peuterspeelzaal) draagt ze niks bijzonders. Maar ze is ook een veel gevraagd model, dat is haar 2e baan... en dan draagt ze wel mooie kleding. Ze is echt wel een mooie vrouw. Zal eens een foto van dr plaatsen, maar die haal ik vanavond wel weer weg. (vind ze vast niet erg)