Wat een mooi meisje! Proficiat met jullie dochter!! Lees wel dat er meer vanmorgen een beetje te vermoeid zijn opgestaan. Denk denk dat we maar massaal op tijd ons mandje in moeten duiken
Mmv2m, van harte gefeliciteerd! Red, wat leuk dat je je meisje showt! Gefeliciteerd! Wat zoet ze er mooi en schattig uit en wat heerlijk dat je thuis bevallen bent! (heb nog steeds veel plezier van dat Esprit jasje van jou )
blegh ik heb shopdrang, maar twijfel toch steeds als ik iets zie..... Woensdag ga ik even bij jijwel in rl kijken.
Haha, madeliefke, dat denk je goed! Ga zo met een boekje m'n bed in. Laat die finale EK maar zitten Kijken hoe Ro zich voelt morgen. Ze heeft 12.30-17.00 geslapen vanmiddag en daarna. Was ze wel vrolijk...
Gefeliciteerd wat een snoepie zeg Heb net gekeken bij Indy's closet maar kon nou niet echt iets leuks vinden.
Red88 gefeliciteerd en geniet ervan! mooi meisje.. Hier nog geshopt een jumpsuit van lofff voor de jongste en nog een jurkje van lofff. en 2 paar schoentjes roze en wit.
@ red, gefelliciteerd met jullie prachtige dochter! leuk setje heeft ze aan! met hoeveel weken ben je bevallen? best een flink meisje volgens mij? noa heeft echt nog van die spillepootjes
red88: van harte met jullie prachtige dochter . slc: prachtig dat haar en mooi shirt! madeliefke: mooie foto´s van jouw kids .
red88 gefeliciteerd met je mooie meid. Ik snap dat je in de verleiding komt. Maar je zal t druk genoeg hebben met een peuter en een baby. Hopelijk is je oudste goed te hanteren en kan ze luisteren en slaapt ze in de middag nog. Lekker bijtanken kan.
@sandraske;Dat is vroeg elke dag!Jouw meissie zo'n ochtendmens? @geke;Gelukkig zijn het er niet meer geworden!
Ben er ook weer! Hele weekend gewerkt, en savonds ook steeds druk, dus kon niet reageren zoals normaal! Red88, van harte gefeliciteerd! Mooie naam heeft je dochter gekregen. Klinkt fijn, een badbevalling! Mmv2m, van Harte gefeliciteerd met je dochter!
@sandraske, dat is wel erg vroeg! @ MMv2M , nog gefeliciteerd. @ red88, ook gefeliciteerd met een heel klein meisje. zo naar de PSZ, feest op school en ga meehelpen, leuk! En nog even kijken of ik nog wat Billy en Lilly in de sale ga shoppen.