S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    schoentjes van brakkies voor maar 2 tientjes
    en uiteindelijk heeft reno maar hardloopschoenen voor me gekocht ;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @debby: leuk zeg.

Ik heb die rose schoenen niet gehaald maar wel de Koel4kids Koosjes in het rood via MP Nieuw

5. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    HELP!

Wie weet hoe ik verf op terpentine-basis uit kleding kan krijgen? Ik heb het nu ingesmeerd met heel veel ossengalzeep en in de wasmachine zitten...

Dochterlief was even bij de buren binnengelopen terwijl de buurman had gezegd dat ze buiten moest blijven. Dus hij is haar achterna gelopen naar binnen en heeft haar naar buiten gedirigeerd terwijl zijn handen onder de groene verf zaten waarmee hij aan het schilderen was. Gloednieuw Br@nd-setje... snik-snik-snik...

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Sorry even weinig gereageerd, druk ivm naderende vakantie :) ik moest nog van alles op tijd inslaan en zit lijstjes te maken van wat mee moet enzo. We gaan zaterdag 'pas' maar ik heb het gevoel dat dat al heel snel is!

Ik heb nieuwe Develab schoenen voor K gekocht, de vorige konden terug ivm loslatend stiksel maar ik kreeg mijn geld terug. Nu een iets ander tintje maar kon gelukkig hetzelfde model nog vinden!

http://www.schuurman-schoenen.nl/images/products/296x296/23382/develab-leren-jongens-klittebandschoen.jpg

Verder nog sandalen voor K, want de teva's daar is hij uit aan het groeien (gaan nog even mee op vakantie maar thats it):

http://omodaimg.xcdn.nl/RM1500,1500/blauwe-timberland-sandalen-mad-river-3-strap-sandal/TIMBERLAND/28338_1.png

Voor mezelf heb ik nog witte enkellaarsjes en witte pumps die hopelijk voor de vakantie binnen zijn, en nog wat rode hemdjes om het didi jurkje mee af te maken besteld. En nog een blauwe en zwarte broek onderweg. Oh en een tom tailor jurkje :) best veel eigenlijk....

Voor E verwacht ik nog wat H&M leggings, voor K een leuke polo meebesteld bij V&D en bij Bol wat boeken gekocht. Lekker bezig zo! Maar nu houd ik me verder rustig, want ik wil niet dat het in de vakantie bezorgd wordt. Hoop dat Limango nog komt!

Debby, leuk geslaagd in Bataviastad, hardloopschoenen voor jezelf is toch ook erg leuk!
    Bibiche roze schoenen niet zo mijn smaak.

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Bibiche, vond de roze schoenen ook niet zo. Koel laarsjes zijn leuk!

Babydream, leuke gympen!

Debby leuke dinge gehaald en je had toch nieuwe hardloopschoenen nodig?!

Mmv2m, dat is aken zeg! Ik ben bang dat je dat er niet uit krijgt. Misschien verzekeringswerk van maken?

De rode vlekjes hier komen denk ik door haartjes van rupsen. Heeft Jo vorig jaar ook een keer een allergieaanval van gehad. Mijn man heeft ook veel last van jeuk. Ze hebben onder de eikenbomen gras gemaaid dus is wel waarschijnlijk dat ze er daardoor last van hebben. Bij Ro is het veel minder erg.

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Mariomama, leuke develabs, sandalen vind ik niet zo. Ja, ook lekker voir jezelf geshopt hoor!

O, ben zelf trouwens nog braaf geweest en geen muy malo gekocht :) Ga Ro morgen eerst maar es het knopen jurkje aan doen :)

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Debby, je hebt het netjes gehouden zeg! Lief dat je hardloopschoenen hebt gekregen.

Bibiche, gaaf, rode laarsjes! Leuker Dan dat andere schoentje.

Mmv2m, ik heb het gevraagd aan mn man, en die zegt dat het er bijna niet uit te krijgen is. Maar je bent er heel snel bij, ik hoop echt dat het er uit gaat! En anders misschien net terpentine deppen? Hoe gaat het trouwens met je?

Mario, haha, lekker bezig! Lekker hoor, bijna op vakantie! Ik ben vandaag naar het strand geweest, en het voelde als vakantie, zo lekker!

Oh, en babydream, leuke gympen!

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
  11. tulip

tulip Niet meer actief

mariomama, gelukkig kon je andere uitzoeken!

Ik heb de rode koel4kids keesjes nog op mn verlanglijstje staan.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Bibache, oooh sorry, heb keesje en koosje door elkaa gehaald!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mv2 ik zou hem ook aansprakelijk stellen en er verzekeringswerk van maken. Melk schijnt wel te wel iets te helpen

Bataviastad: ik zag gewoon niet zo veel. Vingino kan ik in de sake goedkoper halen en lief is niet echt mijn stijl meer

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@debby;leuke dingen geshopt!Vooral de bikini vind ik erg leuk!!

@mmv2m;Neeeeeeeeeeee dat is balen!!Geen tips sorry

@lynn;sokken zijn ook altijd erg handy en kniekousen komen vast dalijk weer ;)

@mariomama;ooh lekker geshopt!Stoere schoenen!!

@bibiche;Oh die vind ik zo leuk in het geel!Ga van de winter ze maar eens rl passen maar dan zullen het wel keesjes worden..

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Balen, weet wat het is! Ik heb bij beide zwangerschappen tot aan de bevalling aanvde lopende band overgegeven. Bij mij hielp niet veel.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @debby toch leuk geshopt in batavia stad

@mariomama leuke schoenen!

@mmv2m lekker zeg, ik zou de buurman laten betalen..

@witte gympen met glitters leuk!

@tulip pff lijkt me ech zwaar als je zo ziek bent, ik heb het gelukkig nooit gehad..

Zag ook nog ballerina's voorbij komen, die vond ik niet zo geweldig

Rest alweer vergeten..

@hier ziekenhuis geweest met Rienke, controle bij de kinderarts. Ze ging weer helemaal over de rooie toen ze het ziekenhuis binnen kwam. Eindelijk weer rustig, komen we op de poli begint ze weer. Nouja kinderarts vond het niet nodig om haar verder overstuur te maken door te gaan onderzoeken, morgen urine inleveren voor controle en over drie maanden weer terug. Helaas dan onderzoek van de blaas met contrastvloeistof, zie er nou al tegen op :(

19. tulip

tulip Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe deze verloopt, bij m. heb ik ook 9 maanden overgegeven. Nu is het anders, moet minder overgeven, maar ben wel veel misselijker, gek he?

20. tulip

tulip Niet meer actief

sandrakse, ach arme rienke ze zijn dan ineens ook weer zo klein he??

Deel Deze Pagina