De wintercollectie van oililly van vorig jaar had volgens mij dezelfde kleuren blauw en groen als Mimi dit jaar. Zit de denken om daar een rokje en legging van te bestellen en dan te combineren met shirts en ventje van Mimi. Dat drukt de kosten een beetje. Wat denken jullie, is het dezelfde kleur? Zal ff plaatje zoeken. Oilily rok Salva blauw multi 110 - Koters Outlet kinderkleding
Die mimpi baby, wel veel haar, maar verder vond ik het niet echt een superleuk model, jullie wel? Ik vind dat badpakje ook leuk!!
i know..... ik wilde/moest nog het een en ander voor de vakantie (hemdje om een jurkje af te maken, leggings voor E waar een gat in zat, schoenen voor K omdat de vorige stuk waren en hij anderhalve maat gegroeid is, wat boeken van bol etc) en van een paar is het toeval dat ze nu komen hoor. Maar nu stop ik voor 3 weken! wat verwacht jij?
Ossengalzeep doet wonderen! Er is nu niet meer dan een vage lichtgroene vlek te zien, maar iemand die het niet weet, ziet het waarschijnlijk niet eens. Ben helemaal blij! Wel 3x uitgewassen gisteravond, maar vooruit... Gisteren heb ik trouwens nog ondergoed geshopt. Met Dora erop... Dat kwam er hier eigenlijk niet in, maar dochterlief vond het zo mooi dat ik toch maar met de hand over m'n hart gestreken heb! Weet iemand of je van Limango eerst een verzendbevestiging krijgt?
Je krijgt een mail met track&trace code van Limango Hier ook net ondergoed geshopt, van minnie mouse (bij kruidvat)
mim-pi staan wel leuke dingen tussen maar nog niet iets waarvan ik zeg dat MOET ik hebben.. Kiezeltje heeft hele mooie dingen maar dat ga ik er echt niet aan uit geven, 52,50 voor een rokje nee dank je @mmv2m gelukkig dat de vlek eruit is! @mariomama die postbode heeft een hernia straks @bloempje de kleur groen lijkt wel anders, blauw twijfel ik een beetje over..
mariomama haha dat is veel! Ik wacht op 4 pakketjes... -1 kleertjes.com -1 limango -1 amazingkids -ma-delief
Ik wacht ook nog op een bestelling van Limango, zal wel niet lang meer duren. Druk bezig met de kasten uitmesten. Boven en beneden. Mimpi, vind het een erg leuke collectie. Lekker kleurig. Gaat zeker wel wat komen hier. In ieder geval een maillot en heb een paar leuke shirtjes. Ik vind 1 van de jurkjes ook leuk, maar zag ergens dat ze 80 euro zijn, gaat dat echt niet betalen. Wacht wel op sale.
aaah, gewoon lekker op de sale wachten met Kiezeltje als ik zie hoeveel ik die voorbestelling van vorig jaar aan heb gehad... niet veel dus! tesske, leuk om even iets te horen! swlc, sterkte meid! mirell, leuk wordt het! ik zal ook es foto van mijn veranda maken, moet hem nog wat leuker aankleden, misschien hebben jullie nog tips. mmv2m, wat fijn dat het er grotendeels uit is! bloem, als ik jou was zou ik dan dat rokje oilily kopen en dan bijvoorbeeld groen van mimpi erbij. zou goed kunnen dat het wel net ander groen en ander blauw is maar van het een groen en van het ander blauw kan vast wel. mooie folder is het van mimpi! ik hoef er niet veel van, is toch wel veel ruches en die bloemenjurkjen vind ik ook niet zo. ik wil het groene vestje maar twijfel of ik nog de babymaat 86 if toch de meisjes 92 moet hebben. en als ie er in de sale nog is de groene jurk met streepjes. en een maillot. mariomama, mijn man zou een hartverzakking krijgen als er hier 10 pakjes aan de deur geleverd werden hier niet geshopt jeeej! haha, maar heb wel met Ro een kettinkje en armbandje gekocht bij de speelgoedwinkel en paar elastiekjes voor bij verjaardagsjurk. maar dat was met een waardebon dus telt niet wacht wel nog op retourbevestiging van kleertjes dan kan ik de laarsjes opnieuw bestellen/betalen.
ja, idd, die jurken van mimpi zijn erg duur! veel stof denk ik. wacht daarmee ook op de sale. vestje 60,- is ook wel veel maar misschien met 20%
@ Tesske, wat vervelend zeg dat Tess weer zo ziek is geweest. Fijn dat je even wat van je hebt laten horen! @ Mirell, gaaaaaafff!!! @ Mariomam, zoooo lekker bezig jij @ MMv2m, super zeg toch die verf uit je mooie Br@nd setje gekregen! Hier ook Dora ondergoed hoor, achh zolang het op ondergoed blijft... Kind blij en mama blij. Mimpi.. zitten wel een paar leuke dingen tussen maar ik ga dit x daar ook echt mee wachten tot de sale!
mim pi was bij hummbee al heel vroeg voor 45% en daarna bij samsam ook al 50% eind mei. Dus ik wacht zeker tot eind novermber met bestellen. Ik vind dat blauwe colbertje wel leuk... maar kost die 60 euro? Spoort niet.
ik ben trouwens niet zo bang hoor dat in de sale iets uitverkocht is... als ik iets echt graag wil hebben ben ik met 30% tevreden en omdat wij het hier altijd erg snel weten vis ik echt nooit achter het net.
je hebt helemaal gelijk Debby, de meeste dingen die ik volle prijs heb gekocht zijn er nog in de sale. een paar dingen niet maar ja, dan is er nog wel iets anders leuks. Ik koop alleen de maillots van Mimpi en Bomba maar die zijn ook niet zo vreselijk duur. nouja, wel duur voor een maillot maar niet zoveel geld
Red, wat een mooi meisje! Gefeliciteerd! Tesske, sterkte met je meisje! Ik wacht voor de nieuwe collectie ook op de sale, van minimaal 20% of meer. Behalve Chaos and Order, daar wil ik voor 2 of 3 setjes wel de volle pond betalen. In de winter dragen mijn meisjes vaker een spijkerbroekje en shop dus eigenlijk wel minder. Van Mimpi vind ik dat setje met roze/grijze strokenrokje en roze vestje met capuchon wel leuk. Vandaag krijg ik 1 pakje binnen, van JIJwel. En daarna is het over met shoppen. (Denk ik )
mmv2m: gelukkig dat het er bijna uit is. Ik vind ossengalzeep ook een wondermiddel, ik heb daarmee smeer uit een witte broek gekregen Dit is echt het toppunt 80 euro!! https://www.pucksonline.nl/Mimpi-739-jurk-p-21493.html Debby: Die blazer is trouwens 40 euro! Ik vind rokje leuk maar vind het dan weer niet super winters Mim-pi winterkleding voor meisjes koop je online bij Pucks. Ik zou het ook gerust zomers dragen met een shirte erop misschien kan ik dan toch beter voor die jurk ervan gaan.