@ Mariomam, zoooo lekker bezig jij sorry ik kan het ook niet helpen dat K net voor de vakantie besluit een groeispurt te hebben én dat zijn net nieuwe schoenen terug kunnen omdat de stiksels los gaan en dat mijn dochter gaten in haar leggings valt ja ik wil het wel op orde hebben voor de vakantie he
haha hoe langer is kijk hoe meer ik leuk vinden, mag niet meer kijken ga eerst op vakantie. Jij ga ook vrijdag weg toch waar ga je naar toe??
ff een vraag: hoe doen jullie dat, inpakken voor de vakantie? begin je al ruim van tevoren? of juist alles in 1 keer de laatste dag? pak je alles in in setjes? ik begin meestal een week van tevoren al, maar dan heb ik nog geen setjes compleet omdat er nog dingen in de was zitten ofzo, en daardoor raak ik weer in de war ben ook wel eens alle accessoires vergeten (voor mezelf) ook niet echt leuk ik ben op zoek naar wat nou handig is....wie heeft tips?
wij gaan eerst 1 week Frankrijk (noord-oost, bij meer met strand en haventje, uurtje van Disney) en dan waarschijnlijk nog een weekje roompot in Duitsland (dan komt mijn schoonmoeder ook een paar dagen, kan ze mooie een avondje oppassen....) maar weet dus nog niet zeker of we 1 of 2 weken gaan, lastig met pakken en jullie?
Ik begin een,week van te voren en alle complete setjes op 1 stapel en de nog niet complete op een andere stapel.
Die jurk bedoelde ik ook, die vind ik leuk, maar niet voor 80 euro. Inpakken voor vakantie doe ik meestal de laatste 2 dagen voordat we op vakantie gaan. Dan is alles gewassen en gestreken wat ik mee wil hebben en leg alles eerst gewoon in de kledingkast. En dan pak ik per persoon in, zo vanuit de kast en kan ik niks vergeten. Maar meestal neem ik te veel mee.
ah dat is superhandig zeg! maaruh...waar laat je de stapels? ik heb helaas geen extra kamer vrij of zo heb bij mezelf op de grond in de slaapkamer maar met kinderen werkt dat niet, dus doe ik het meestal alvast in de tas....
haha, mariomama, ik ben daar heel makkelijk in dus kan je geen tips geven denk ik. ik doe kleding een dag van tevoren meestal. misschien leg ik eerder wat zwemspullen en zonnebrand en verndtrommel enzo klaar. kleding inpakken doe ik niet moeilijk over op vakantie en accessoires neem ik sowieso niet mee. Dat geeft mij juist vakantie gevoel. maarre, gewoon voor twee weken pakken zou ik doen. wij gaan straks 3 weken (20/22 juli weg) maar dan moet ik wel wassen tussendoor hoor. neem wel veel mee maar broeken van Jo red ik dan niet.
Vanmorgen bij de kinderarts geweest, ws komt de netelroos van een virusinfectie?Maandag moet ze naar de KNO arts en krijgt ze een echo van dr buikje..iig medicatie gekregen voor de bulten die erg jeuken en laxeermiddel ivm obstipatie..Ben benieuwd..over 6 weken weer bloedprikken iig..Ze is iig weer gemeten en gewogen 99,5 cm en 14,5 kilo @sandraske;Ach arm meisje..Het maakt zoveel indruk he, hier vond Dyoon het ook geen echt succes vanmorgen Ik zie tegen het bloedprikken weer op pff arme meissies @bloempje:wat fijn dat het zo goed gaat!En met S am ook!Heerlijk!Leuk rokje zeg! @slc;Weet niet wat er is, ga zo je topic lezen, maar igg veel sterkte! @mirell;Wat ziet je hut er gezellig uit zeg!Super! @tesske;Wat naar om te horen dat het zo slecht ging, gelukkig nu weer beter, geniet van je meisje! @mmv2m;ooh gelukkig is de vlek er bijna uit!
o ik ben eigelijk veel makkelijker met inpakken. Doe het meestal een dag van te voren qua kleding dan. 3 dagen van te voren was ik alles. En dan doe ik ze kleding aan die niet mee gaan. Als alles weer in droog in de kasten hang dan strijk ik wat ik mee wil nemen (ik strijk altijd pas als ik kleding aan doe) en doe het in de koffer. Uurtje werk... Met alle bijkomende dingen (zonnenbrand, speelgoed, boekjes, waterschoentjes en weet ik veel wat je allemaal meesleept op vakantie) ben ik veel langer bezig
@inpakken;ik begin ook meestal een week van te voren uit te zoeken wat ik mee wil/laatste dingen wassen strijken en dan inpakken
Ik werk hier altijd met een inpaklijst waarop ik afstreep wat ik klaar heb liggen. Begin ook altijd ruim van tevoren, leg alles op de logeerkamer neer op stapeltjes en dan hoef ik het de laatste dag alleen nog maar in te pakken. Succes!
Ik begin er ook ruim op tijd mee, één a twee weken vantevoren, ligt een beetje aan wat voor vakantie. Als we gaan kamperen, moet er veel meer mee natuurlijk. Vorig jaar last minute caravan ingepakt en dat ging niet helemaal goed. Campingbedje stond namelijk nog thuis op de oprit. Mijn man zegt altijd, als ik mijn pinpas en mijn paspoort bij heb, zal het wel goed komen. Hij zeurt ook nooit als ik iets vergeet want dan zeg ik gewoon dan doe het de volgende keer zelf maar. Komende vakantie is makkelijk, alleen zomerkleren en badkleding nodig. Moet alleen ff kijken of we het in twee kofers krijgen en anders moeten we er eentje lenen ergens.. Net stoel gereserveerd in het vliegtuig, ben zo benieuwd hoe rienke het gaat doen in het vliegtuig..
ik heb al wel tassen klaarstaan waar dingen als spelletjes, zonnebrand, papierwerk, paspoorten, handwasmiddel, zwemspullen etc in gaan als ik er aan denk verder dacht ik om met de kleding inderdaad maar te wachten tot alles van de waslijn af is goede tip om dan de laatste dagen (nu al hier) dingen aan te doen die niet mee gaan voor E kom ik er dan wel maar voor K heb ik inderdaad niet genoeg broeken
mariomama; Leuk zeg wij gaan hier vrijdag avond weg rond 9 uur naar italie voor 2 weekjes. Hier al wat boodschappen en buitenspeelgoed gepakt. Ik maak hier lijstjes en daar schrijf ik alles op wat er mee moet van kleding tot wasknijper haha. En dan ga ik donderdag alles inpakken. Woensdag was ik alles weg, geven mooi weer op dus 's avonds alles weg strijken. En donderdag en vrijdag krijgen aan wat ik niet mee neem. En vrijdag moet ik nog werken. En dan pak manlief de auto in.
ik had een kunstof curver box met 14 setjes om te spelen (helemaal compleet gemaakt rokje legging shirtje enz) en ik had voor 2 weken 10 mooie setjes mee. en ik kwam er prima mee uit. bikinis tja 12 mee(ahhhummm echt te erg) ik had de speelkleertjes wel al van te voren helemaal gepakt