Ik heb bij hummbee borz en levi's geshopt. 2 bloesjes en 1 shirt geel met haan en rood shirt met levi's jeugdsentiment.. Ik was als puber getrouwd met levi's
@diadeem, van harte gefeliciteerd! @ jingels, wat apart eerst poepen op de wc en plassen nog niet, hier is het net andersom! @swl, wat super knap van je meisje zeg!! @zag nog een leuk geel jurkje voorbij komen! Super leuk! @hummbee, kortingscode vanaf vandaag voor 10% extra is "smile" @hier, eindelijk het setjes van z8 voor c compleet. Hartjes shirtje, blauwe rokje, hartjes legging en bijpassende romper! Helemaal blij! En voor mezelf vandaag de grasgroene jumpsuit van esprit opgehaald! Echt super gaaf. Nu ben ik wel weer uitgeshopt. Alhoewel, wil eigenlijk nog wat bestellen bij hummbee.. maar internetbankieren ligt er al de hele dag uit grrrr. Nou ja, misschien moet ik het maar niet doen dan haha.
@ Geke, leuk!!! @ Diadeem, jammer dat ze nu niet meer met school mag beginnen. Lijkt me best lastig omdat ze toch weten dat ze met 4 naar school mogen. Of vind ze het niet erg? @ Jinges, balen is dat!!! @ Miekje, hier is Levis idd ook echt een jeugdsentiment... Levis 501
@miekje, idd levi's 501! Mijn man is ook van 79 en was ook getrouwd met zn levi's haha! @diddl, jij loopt ook nog steeds rond haha, morgen al uitgerekend! Wat vliegt de tijd!! Ben je er al helemaal klaar voor?
Volgens de VK vandaag wel Maar ik wil heel graag Lisa donderdag zelf kunnen uitzwaaien op dr 1e schoolreisje
Ik had vandaag het z8 setje aangedaan met de hartjeslegging maar denk dat ik er nog een legging bij ga kopen ben bang dat er een vlek in komt....heb jij nog een tip waar ik die nog kan halen in maat 92?
Ik had altijd Gapstar en nu heet dat Gstar en die zitten mij nog steeds het mooist (als ik een minder dikke kont heb dan nu, want nu pas ik nog niet eens in de grootste maat spijkerbroek, ja echt) Toen ik midden 20 was droeg ik altijd indian rose. Ik had er 15 en die hadden allemaal een model naam en die hingen op alfabetische volgorde in de kast Maar nu kan ik die niet meer dragen zijn echt een te laag heup model en dat zit gewoon niet als je moet bukken.
Nee sorry jingles, weet ik niets van! Spijkerbroeken, ja ook501! Als tiener (78) en indian rose later tot een aantal jaren geleden Nu Gstar. Zet m op lynn, in de spijkerbroek! Knap hoor al die (bijna) zindelijke meisjes. Ben benieuwd of wij deze keer een makkie krijgen Bedankt voor jullie leuke reacties op het gele jurkje, ik ben erg benieuwd hoe het haar staat maar vond het wel leuk voor 50% voor de vakantie.
Lynn ik weet zéker dat je wel in een spijkerbroek past!! Vlak na mijn bevallingen had ik een Esprit model Smart Straight die heb je zeker weten in jouw maat! Probeer maar eens, echt fijn model.