S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    DSC08944.jpg

Deze dus..veel van Staartjes en strikjes.
    Wil daar even vragen of ze ook de groene kleur van Billy en Lilly en nieuwe Mimpi kan krijgen. De groene speldjes die ik nu heb zijn veel lichter.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij de status in mijn account staat inderdaad nog niet eens dat de prodcuten onderweg zijn van fabricant naar limango

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zit even de voorwaarden van limango te lezen:

Je kunt de artikelen altijd binnen 14 dagen na ontvangst eenvoudig aan ons terugsturen: naast de factuur vind je in het bezorgde pakket ook een rekening met daarop een retouretiket en een retourbon. Zit er geen retourbon in je pakket? Meld dan je retourzending aan via je account. Klik op "Mijn bestellingen" en dan op "retourzending aanmelden" waar je ook je retourformulier en -etiket kan afdrukken.

Vul de retourbon in: hier kan je aangeven hoeveel items je terugstuurt en de reden waarom je retourneert. Stop het formulier bij je producten in de retourzending. Het retouretiket, dat je onderaan op de retourbon kan vinden, knip je uit en plak je op het pakket. Nu hoef je alleen het pakket nog af te geven bij een PostNL postkantoor bij jou in de buurt. Vraag bij het PostNL postkantoor om een verzendbewijs: zo ben je er zeker van dat je zending bij ons aankomt. Bewaar het verzendbewijs totdat wij het geld op je rekening terug hebben gestort.

De kosten van een retourzending zijn €5,70 die in mindering worden gebracht op het terug te ontvangen bedrag

Het laatste is dus in strijd met de wet koop op afstand en zou ik ook niet mee akkoord gaan

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee inderdaad!

Je mag gewoon retoursturen, kost alleen 5,70 staat in de voorwaarden

@lynn leuk rokje! heb er nog over getwijfeld maar ik vind het echt zomer en ze heeft al zoveel zomerspul

@babydream bloedprikken is ook niet leuk, ik vraag voor rienke wel altijd om verdovende zalf dat scheelt iets. Maar tegenwoordig gilt ze al als we het ziekenhuis binnenlopen dusja..

Vanaf maandag hello kitty spul bij de Lidl, voor de liefhebbers :D

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mamatobe: leuk bord heb je gemaakt! idd even vragen bij S&S meestal kunnen ze lint bij bestellen in andere kleuren, ik heb ook nog kobalt nodig :D

@hellokitty: dat had je nou niet moeten zeggen *rent naar de liddle* hahah LOL :p NOT

@ja hier helemaal aan de kleur hihi! hopelijk nog wel een paar weken mooi weer dat ze het ook daadwerkelijk aan kan!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net weer een bod gedaan op blauw rokje Brand en aantal winkels gemaild..

7. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Wat een leuk bord!

8. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    @Debby: Ik denk erover om te annuleren, omdat ik ondertussen zoveel geshopt heb dat ik de dingen die ik besteld heb eigenlijk niet meer nodig heb ;)

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    o gaaf zeg!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

mama to be, wat een gaaf bord joh!! Maak je die ook in opdracht;)

nou moe, nog geen pakjes hier, nu zijn ze altijd wel laat, maar toch...

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mm2vm haha ja dat kan ;)
    Wat had je besteld dan?

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hoe valt Br@nd eigelijk??

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    lalalaaaaaa pakje 3 van 11 hier binnen (was nummer 11 van zalando nog vergeten)

Tom tailor heel gave blauwe stippen jurk en haltertop for me myself & I. Helemaal blij mee! Blauwe stippen kan zeker concurreren met didi, misschien houd ik hem voor de kinderverjaardagen als match...

mamatobe wat een leuk bord, toevallig zat ik net vanmorgen te denken dat dat wel erg leuk zou zijn en wilde ik het op haar verlanglijstje zetten voor een knutselende tante ofzo.....

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    rokjes een beetje klein en shirtjes heel erg klein, ik heb alles maat 98/104 en de shirtjes zijn al goed de rokjes zijn ietsje pietsje lang maar daar stoor ik me niet zo aan.

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

11 stuks toe maar!!! :p

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh als je het blauwe rokje nog tegenkomt (een tweede dus) dan weet je me te vinden he :p

Ik zit elke dag op mp te kijken haha!

17. tulip

tulip Niet meer actief

woehoe billy en lilly net binnen gehad, allemaal nog een beetje ruim, dus prima voor de winter. Tis echt superleuk allemaal.

lynn, ik heb wel donkergrijs hoor, tis een andere kleur grijs dan jij bij brand hebt. Of heb jij ook deze donkere kleur.

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Voor de liefhebbers, Omoda heeft de sale prijzen van de meisjesschoenen verlaagd.

Mama2be, wat een gaaf knipjesbord!

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mariomama: haha lekker geshopt meid!
    @mama2be: leuk bord, zelf gemaakt?

Ik heb van Mimpi ook leuke dingen gezien, heb eigenlijk 2 setjes die ik wil. Een groene en donkerblauwe set.

20. tulip

tulip Niet meer actief

*gaat even bij omoda kijken*

Deel Deze Pagina