S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wordt helemaal emo als ik naar dat Mimpi filmpje kijk en bedenk dat ik straks ook een dochtertje heb waar ik zo lekker mee kan gaan tutten. Heerlijk!

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jeetje net een heel stuk getypt op mijn iphone druk ik weer een paar knoppen in hele stuk weg maar ja poging 2!

Meiden deel 10 alweer op naar de volgende 10!

@ Lynn ik zou proberen me niet al te druk te maken. Mila eet hier ook drama de ene keer eet ze een paar happen en de andere keer eet ze niks. Fruit at ze tot kort geleden niet nu eet ze een paar stukjes appel en druifjes. Maar ik kan me voorstellen dat je je er zorgen om maakt deed ik in het begin ook maar merk dat als ze echt honger heeft ze wel komt!

@ Debby zonde zeg van die jurk zou het zeker even laten weten!

@ Otm lekker geshopt meid heerlijk!!

@ Mirell gave bikini echt wat voor jouw meisje!! Jurk is ook leuk maar nog wel ietwat lang!

@ Wonderteam fijn dat Fay geen lui oog heeft iig niet die stomme plakkers! Hopen dat de volgende keer haar ogen iets vooruit zijn gegaan. Ik had zelf als kind plus 4 aan beide ogen is nu teruggegaan tot plus 1,5 draag alleen een bril als ik hoofdpijn heb!

@ Mvv2 Leuk en veel korting zeg ben benieuwd!

@ Evi moet een slikfoto 20 juni dan moet ze een radiologisch papje drinken en dan kunnen ze alles zien aan de binnenkant. Zo kunnen ze kijken welke afwijking ze heeft aan haar slokdarmen of maagklepje. Daarna gelijk starten met medicijnen en 3 july de uitslag. Dus eigenlijk tot 3 july wachten over hoe of wat maar een operatie zit in de mogelijkheden.

Van de kleding die ik gekocht heb hou ik maar 2 dingen. De donkeblauwe s&d le chic jurk puur omdat ze er zelf helemaal weg van i!s Mila zei Mama ik lijk wel een prinses nou dan kan je hem toch niet meer terug sturen.. En voor eef de jumpsuit van Carbonne die is zo wijs joh! Mila past hem ook.. Dus dan maar duo aan!

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Sweetbel gefeliciteerd met je kleine meid!!!!

4. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Ik doe ook weer een poging om mee te kletsen!

Avondeten: gaat er hier nog steeds goed in. Ze eet soms meer dan ik. Af en toe wel eens zeuren/huilen aan tafel, maar na een paar minuten op de negeerstand geeft ze zich over en valt ze aan op d'r eten :D

Futuremama: J heeft (toen ze 3 maanden was) ook een slikfoto gehad. Zelf heeft ze er niets van gemerkt, papa en mama vonden het erger. Welke medicijnen willen ze starten? Zuurremmers?

Sweetbell: gefeliciteerd!

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Eef heeft ook een slikfoto gehad toen ze 7 weken was. Maar ik krijg nu echt dat papje niet naar binnen weet ik zeker ken mijn eigen kind goed genoeg!!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @future: dankje voor je reactie! Ja hier ook appel en druifjes, het enige wat ze af en toe nog eet aan fruit...

@slikfoto: is geen pretje, heb het zelf een paar jaar geleden moeten doen, bah vies spul zeg! sterkte met je meisje!

@bloempje: ahhh meid lekker emo mag hoor! En strakjes heerlijk tutten met je meisje!! En foto's showen hoor!

@sweetbel: congrats with little lady!!

@hier: ben net bij fysio geweest, we weten al wat ik heb! Behandeling geeft gelijk verlichting! Fijn!

@debby: ja even mailen over die loff jurk, stom zeg dat mensen idd zulke kleding op mp zetten! Dat geeft 'ons' weer een slechte naam!

@wonderteam: hier eet ze af en toe ook rauwe paprika, gelukkig, want in paprika (rood en oranje) zit veel vit C.
    En sperzieboontjes eet ze ook nog wel af en toe...
    En soepstengels met theeworst of smeerworst.

@mimpi: vind de groene set gaaf, maar helaas staat groen hier niet zo mooi, dus dat wordt niks....voor de rest is het niet helemaal mijn ding.

@vandaag in de auto:
    D: ik heb geen strepen aan
    Mama: nee klopt, alleen mama heeft strepen aan. Jij hebt stippen (z8 jas) en kleine ster (legging B&L) aan.
    D. Ik heb nie strepen. Alleen mama.

Haha ze is helemaal bezig met strepen, stippen en sterren printen van kleding!

7. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Wij mochten er destijds eventueel wel diksap aan toevoegen meen ik me te herinneren. Misschien iets om na te vragen?

8. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zo alweer nummer 10... vraag me af hoelang we al met elkaar kletsen hihi!

@carters, leuk! Lekker vrolijk!
    @mimpi... ooo dat had ik beter niet kunnen zien. Wat gaaf zeg! Vooral de jurken vind ik super!

@future, ben benieuwd naar de foto's van de jumpsuit! EN idd zoon jurkje kun je dan niet terug sturen he, ik herken het. Moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit wat terugstuur.

@wonderteam, fijn dat Fay geen lui ook heeft! Hopelijk gaan haar oogjes vooruit!

@bloempje, jij loopt ook nog steeds rond... denk aan je meid! Hopelijk komt je kleine meisje gauw!

@eten, c is een paar weken niet lekker geweest en at slecht, maar eet nu weer als een bouwvakker. J eet ook met vlagen goed/slecht. Ik vind het ook moeilijk, maar heb het nu echt losgelaten. Ik was als kind zelf ook drama met eten, en wil de sfeer aan tafel niet verpesten. Als ze honger hebben eten ze vanzelf wel weer, en zolang het gewicht goed is, en ze zijn vrolijk en drinken goed heb ik er geen problemen mee. Gewoon blijven aanbieden.

Mijn ervaring is dat mijn moeder altijd met lijnen/eten bezig was en dat altijd een negatieve invloed op mijn eetgedrag heeft gehad. Ik ben niet de slankste ben 1.67 en 65 kilo. Maar ik ben tevreden met mezelf. Hopelijk kan ik dat mijn kinderen ook meegeven, dat ze prima zijn zoals ze zijn (tot op zekere hoogte natuurlijk ;)).

9. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Future: lijkt me geen pretje, zo'n papje doorslikken.
    Lynn: dat heeft Evi ook een hele tijd gehad, superweinig eten. Heb me er eerst druk om gemaakt, maar helpt niet echt en nu eet ze wel weer redelijk. Nog niet veel maar geen strijd aan tafel.

Weet iemand hoe die borgvest/jas van z8 uitvalt de Macy? Vind hem nog steeds erg leuk en lijkt me een fijne jas.

10. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @future, tjee wel heftig. Hoop dat de slikfoto lukt! Sterkte met je meisje. Mag ik vragen wat de invloed van haar spugen is op de dag/leven? Spuugt ze elke dag? Hoe ga je daar mee om?

@lynn, haha stipen, strepen leuk dat D daar zo mee bezig is!

@debby, wat balen van je jurk! Echt schandalig wat mensen op durven sturen!

11. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamatobe ik heb voor C de 92/98 (bijna 2, 86 cm en 11,5 kilo) en voor J de 104/110 maar ze is ook lang (101cm). Ik vind hem wel klein vallen (niet zozeer kort maar door de borgvoering zijn de mouwen wat klein aan de binnenkant zeg maar.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mama to be: dankje voor je reactie. Ik ga hier de strijd ook nooit aan hoor, maar het maakt me gewoon als moeder zijnde bezorgd...papa daarintegen probeert soms wel wat van haar te 'eisen' niet heel streng hoor, maar toch denk ik dan, laat maar gaan, geen aandacht aan besteden, dan maken we het alleen maar negatief en dat wil ik niet, heb ik zelf ook nooit gedaan met haar.

z8: altijd valt het klein, die borgvesten en borgjasjes.

@OTM: we kletsen al bijna 2 jaar nu. Ik ben begonnen met het topic in najaar 2010.
    Hoe is het verder met je en met de meiden?

@bloempje en diddle: sterkte dames nog met de laatste paar dagen!

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @natja, bedankt voor je leuke reacties!

@sweetbel, gefeliciteerd met je meisje!! Fijne dag vandaag!

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, ja alweer 2 jaar... het klinkt misschien gek (maar wel bekend haha) jullie zijn echt vriendinnen geworden!

Hier gaat het verder goed. Met de meiden gaat het super. Ben afgelopen week weer begonnen met werken en bevalt me goed. Alleen thuis weer even mijn draai vinden. Vind het wel heel pittig hoor 4 kleine kinderen. Ik geniet ervan maar ben van morgens half 7 tot avonds half 11 in de weer met alles.. soms wil ik wel ff een dagje niets, maar goed. Hopelijk wordt het iets makkelijker als F&N geen 21uur fles meer krijgen. Dan zijn iig de avonden weer een beetje voor jezelf.

15. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Lynn, nee dat snap, je wil toch graag dat ze wat eten. mijn man kan er absoluut niet tegen en die is er dan ook strenger in, maar heeft nu gelukkig eindelijk door dat dat niet helpt.

Evi is nu 103 cm en 15 kilo(smal meisje), dan moet de 104/110 nog wel goed zijn toch, de maat groter 116/122 hoort zo groot.

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamatobe, ik zou dan idd de 104/110 nemen! Is ruim zat! 116/122 wordt wel heel erg lang. En de mouwen zijn ook best al wel lang vind ik, maar door de brde manchetten heel makkelijk (en mooi) om te slaan.

17. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Sweetbel: Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ben benieuwd naar haar verjaardagsoutfitjes! Vandaag in elk geval mooi weer (hier in elk geval) om naar de dierentuin te gaan!
    Futuremama: Een slikfoto lijkt me idd geen pretje voor een kind; hopen dat het toch allemaal een beetje mee mag vallen!

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    deel 10 alweer wauwwwwwwwww en met recht veel SALE shoppen...

weet iemand nog sites met Bomba...mag ook outlet winter zijn
    kixxonline weet ik wel

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sweetbel gefeliciteerd!!!

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden :) I love sale!

Eten, hier ook zo nu en dan issues, maar ik weet inmiddels dat het zo gaat. Af en toe gaat er niks naar binnen en dan weer opeens megaveel. Gelukkig zijn mijn kids halve fruitariers dus vitamines zullen ze niet missen.....

Nu met E wel eens brood-issues - of eigenlijk wil ze niet eten als ik haar help enzo. Gillen!

Ik heb vandeweek toevallig van dat Goedemorgen drinkontbijt gekocht met veel fruit en vezels. Dat geef ik ze dan bij de boterham. De boterham blijft liggen maar het drinken gaat er wel in. Je kan ook zelf fruitsmoothies maken. Ik heb bij Zeeman plastic bekers met een rietje eraanvast aan de zijkant (snapje?) gekocht daar zijn ze helemaal weg van en dat rietje is dik genoeg voor drinkontbijt.

Maar nogmaals maak je ook niet te druk het is vast een fase!

Deel Deze Pagina