Otm, lekker geshopt weer!! tis idd nog erg spannend allemaal. De 19e weer een afspraak om het hartje te luisteren, dan ben ik ruim 12 weken en dan kan ik het wel loslaten denk ik.
@miekje pittig zo'n verbouwing, hopelijk is het snel af! @sweetbel veel plezier vandaag @wonderteam ja herkenbaar!! heb ik afgelopen winter gehad @otm lekker geshopt!
O, ja, misschien een idee om in de oze club een lijst te maken van webshops waar je wel eens wat koopt en wat goed is bevallen. Ik merk dat ik er maar een aantal ken... En vind online shoppen toch veel plrettiger. Ik zie namelijk wel eens webwinkels voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord haha
@tesske, schoet me opeens te binnen dat je ook een berichtje hebt geplaatst. Wat erg dat het zo slecht ging met je kleine meid. Wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel! @diddl, hoe staat het eigenlijk met de huizen? Al een beslissing genomen of staat alles nu op een laag pitje vanwege jullie kleine noa. Prachtig meisje overigens! Doet met denken aan chenoa toen ze baby was. Had ook echt zoon heldere blik en koppie met haar hihi. Geniet ervan! @bloempje, hoe is het met jullie kleine meid?
O, ja heb nog even iets leuks wat ik met jullie wil delen, f&n slapen al sinds zinondag helemaal door! Van 7 tot 7. Echt heerlijk! Voel me al veel beter, kan lekker eerder naar bed en heb om half 8 ook echt avond. Ben zo trots op mn kleine meiden!
http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/c32a37c3.jpg Hier nog een foto van onze bollies. Foto is na de fles gemaakt hoor, vandaar die ontzettend bolle buiken haha.
Lekker is dat he?! Wij slapen nu ook al drie nachten door *afkloppen*, wist niet wat me maandag overkwam toen ik wakker werd van de wekker.
@sandraske, ja dat is echt heerlijk! Moet ook eerlijk zeggen dat we 4 hele goeie slapers hebben hoor. Hoef er zelden uit snachts, voor de tweeling nog nooit sinds ze thuis zijn gekomen, en de andere 2 alleen als ze uit bed vallen, wakker schrikken of heel erg dorst hebben ofzo. Maar dan ga ik er heel even naartoe, slokje water, kus en knuffel en dan slapen ze weer verder. Echt een luxe hoor! Maakt een hoop goed met alle drukte overdag met 4 kids haha.
Ik heb gisteren trouwens als kraamcadeautje een super lief Tommy hilfiger jumpsuitje gekregen. Alleen helaas wel maatje 56. Heb de bandjes al maximaal versteld en dan nog is ze er binnen een week uit denk ik.. Balen! Durf niet om een bonnetje te vragen om te ruilen...
@bloempje, wat jammer zeg... Als ik op kraambezoek ga vraag ik altijd wat ze willen hebben, ook qua maat. Maatje 56 geef ik heel zelden, de meeste baby's zijn daar heel erg snel uit. Ik snap wel dat je niet om de bon durft te vragen, is ws in de sale gekocht en meg je toch niet meer ruilen.. Gelukkig is het nu mooi weer, aantrekken dan maar haha!
Zo, nog even mijn waardebon bij kleertjes opgemaakt, Rode shirt mimpi voor bij de cheerleader jurk, met een tregging leuk door te dragen! Wit shirtje met paard van mimpi, vind mn meisje vast geweldig en zag niets anders. Groene bolero van wintecollectie mimpi , super gaaf! Groen komt weer helemaal terug, dus kan ik vast goed combineren, iig op een spijkerbroek of rokje met rood shirtje ofzo. Verder bijkktk het poezenshirt van molo, helemaal leuk! En een legging voor c.van tumble en dry, past bij het vestje wat ik had gekocht. Kan ik toch weer wat compleet maken. En nu ben ik echt klaar haha.
respect! ik zou daar echt niet tegen kunnen. S was/is een super slaper ook overdag! slaapt ze meer als haar broertje van bijna 1..
zet je hem op MP! krijg je er iets voor. Kijken of je hem een maat groter nog te pakken krijgt. Jee, dan is ze snel uit de 56 of niet? Had jij niet heel veel setjes in deze maat? Hier 56 bij mijn meisje tot 3 maanden gedragen. bij kleine man na 6 weken al weg gedaan.
nou het is nu op het moment weer een zooitje hoor! deel 2 en deel 3 van de tuin liggen nu overhoop!! terras is er nu uitgesloopt en moet maar zaterdag openslaande deuren plaatsen dan volgende week gras bestellen en plaatsen en dan klaar tot volgend jaar maart en volgend jaar maart/april mijn veranda aan mijn achterkant van het huis (of onze timmerman moet nog een plekje overhebben en het nog begin aug willen doen) dan volgende week gras bestellen
nee,ben het met je eens. Wat een schreeuwerige collectie. nou en als ik dat al vind, haken er velen van jullie al af denk ik. ik hou al niet zo van paars!! ben ik altijd snel op uitgekeken. ik zie wel 2 leuke leggings malliots.