S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    o, ik weet hoe je je voelt.. bah. Hier gaat de stoep er over 2 weken er weer in. Een veranda is ook lekker! wij krijgen een mega zonnescherm.;)..

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het nadeel is wel dat ze dan overdag maar een drie kwartier slaapt, maarja ik vind de nacht toch belangrijker ;)

Eerste half jaar sliep ze ook heel goed, toen kwamen de eerste tanden en dubbele oorontsteking en toen is de ellende begonnen.. De nachten dat ze doorgeslapen heeft het laatste jaar, zijn op 1 hand te tellen. We zijn weer een beetje bijgetankt de afgelopen nachten..

3. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Sansraske, idd de nacht is belangrijker, maar overdag is soms ook wel lekker.

Net bij Topshoe nieuwe Kipling sandalen in zilver besteld, de schoenenwinkel had geen andere meer om te ruilen, vorige gingen stuk. Tegoedbon gekregen. En nog schoenen voor Thijs besteld van Shoesme. Zijn huidige schoenen zijn aan de krappe kant en deze vind ik in de herfst ook nog wel ok.

4. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    228x200_1110180510_shoesme.wu200216.agreen (1).jpg

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: weet je nog dat Twilly rokje van Jottum dat je voor mij meegenomen had? Staat bij kleertjes nog te koop voor ruim 50 euries...

Zo zag ik ook shoesme laarsjes rode met kraaltjes, bij kleertjes 59 € bij Omoda 79 €, vind ik nogal een verschil.

@mamatobe: oh superleuk! Geweldige kleur!

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    helemaal gaaf!! zou ik ook wel willen voor mijn mannetje... zwijmelt even verder.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke schoenen en inderdaad in de herst kan dat ook prima!

8. tulip

tulip Niet meer actief

Mamatobe, o die zijn,helemaal geweldig zeg!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de blauwe met kraaltjes inderdaad van kleertjes met nog 10% extra en tegoedbon van 12,50.

10. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Dank je, vind ze zelf ook superstoer. ze hebben deze ook bij kleertjes gehad, veel goedkoper 47 euro, maar niet meer in de goede maat en daar betaal je nog verzendkosten en bij Topshoe niet.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    :$
    haha dacht niet dat iemand winter leuker zou kunnen vinden als zomer om te shoppen...
    ik ben echt een zomershopper. Van die heerlijke zomerjurkjes hmmm daar kan ik er niet genoeg van hebben.
    Winter vind ik vaak zo kleurloos en lastig om wat leuke gekleurde dingen te vinden...
    maar inderdaad met boleros enzo is vaak wel leuk.

Ik heb nog niks van de nieuwe collecties gezien dat ik perse wilde hebben. Alleen iets van lofff.
    Dus dat scheelt weer...
    maar goed moet wel wat hebben ;)

chaos and order heeft trouwens 40% nu.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik heb ook geen zin om opnieuw te shoppen voor dit seizoen hoor...
    sam begint ook uit bepaalde dingen te groeien. Nou ik kijk wel wat er nog past want over een paar weken is het al weer voorbij.
    Wil mijn centjes bewaren voor de najaarscollectie.

13. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik koop ook geen zomercollectie meer, alleen najaar of doordraagspullen. Maar ja, schoenen moeten wel, dat kan niet te klein zijn.

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    i'm bad! heb m'n shopstop verbroken. Heb net op MP het jurkje gekocht in nieuwstaat! die ik super graag wilde hebben... Ik leg hem weg voor de winter het is een maat 110.

15. tulip

tulip Niet meer actief

leuk sandraske!!

miekje, haha wel een superleuk jurkje!

Hier een verrassing met de post, valt een pakketje binnen wat ik niet verwacht had, zit er een ontzettend leuk 9 maanden dagboek van FBTO in.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @miekje ik hou er niet zo van ;)

@tulip altijd leuk verrassingen!

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wat leuk geshopt allemaal!

Sandraske en Miekje, leuke kleertjes!

Ik haal ook geen zomerkleertjes meer! Nu aan het rondkijken voor de winter. Laarsjes heb ik voor Julie nog nodig. Megan heeft er nog 3 paar van afgelopen winter die ze nu nog past. Geen idee of dat in oktober nog past maar dat zien we dan wel.

Wonderteam, had jij de laarsjes van Jochie al binnen van Schuurman schoenen? Ben benieuwd hoe ze vallen nl.

18. Inzit ook te twijfelen om schoenen te kopen voor de winter alvast. Hij zit nu in maat 25 aantal weken terug op laten meten. Maar de schoenen die ik gezien heb zijn er alleen in maat 25. Ze zijn van Clarks, weet iemand hoe die schoenen vallen?

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik twijfel ook, maar wacht toch nog! hier ook bijna maat 25.. maar de laarzen maat 24 heeft ze nog 1 cm groeiruimte. rode laarsjes van red rag passen deze winter ook nog wel maat 25! heb ik 2 paar..
    Ik zit al lang te twijfelen over koel, maar ik ga denk ik toch voor nieuwe zilveren, omdat ik dat het meest draagbare laarsje vind.

Deel Deze Pagina