Of anders zilveren laarsjes van Clic? Daar ben ik heel tevreden over, blijven mooi, niet dat het zilver er helemaal afslijt zoals bij veel goedkopere laarsjes. Deze bijvoorbeeld, zijn wel 20 euro duurder, maar dat vind ik ze wel waard! Zilveren Clic Korte Laarzen 5050 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
winter, ik wil in elk geval een rode sweat blazer voor E, als iemand die ergens ziet???? (maat 92/98)
@wonderteam wie weet slaapt ze binnenkort ook door! Rienke is inderdaad iets ouder dan Fay @winterkleding ik heb nog een bak staan met te kleine spullen, moet het allemaal nog op marktplaats zetten maar dat doe ik wel na mijn vakantie..
thnx besteld! deze kwamen niet uit de zoekmachine bij mij! Deze waren ook 65 euro hoor... maar dan heb ik liever schoentjes die makkelijk aan gaan!
haha ik ook... maar zoals gezegd had ik die nog niet gezien tot nu toe... nou morgen nog even kijken met sam met die schoenen en dan ben ik dr klaar mee.
@ OTM, ohhh wat een heerlijke bollies heb jij En heerlijk zeg dat ze doorslapen! Ja, we zijn eruit wbt de huizen. We zijn eerst voor die duurdere gegaan maar dat ging hem niet worden. Ze wilden totaal niet zakken en nog ander gezeur maar we twijfelden zelf toch nogsteeds dus toen voor het andere huis gegaan en die hebben we gekocht Dus per oktober hebben we een ander huisje @ Bloempje, zonde zeg van dat kaamcadeautje, die grote meid van jou ook @ Mama2be, heel leuk, lekker stoer! @ Mmv2m, leuke jurkjes! Sterkte voor morgen... Lisa heeft maat 27 98/104(4 jr, 3 mnd) Lot heeft maat 20 80/86( 2 jr, 8 mnd)
@OTM; wat een poppetjes zijn het toch. Heerlijk die bolle wangen. En wat super dat je weer je avonden hebt. Doorslapen oudste dochter met 4 maanden van 19 t/m 7 uur Jongste: eerste nacht doorgeslapen met 15 maanden @debby; die zijn ook echt super leuk Hier maten: 5 jaar - 116/122- 28 schoen (bijna) 3 jaar - 104/110 - 25 schoen Nog een leuke Zara jurkje voor mijn oudste. En voor mezelf een shirt.
o het gaat wel hard zie ik... 1 shirtje wat ik wilde is al weg... ach ja ik zie wel wat er nog is dan...
Debby, echt in babymaten is dat heel anders dan peutermaten! Over maten: Sjaak, as dinsdag twee jaar, gaat nu langzaam naar maat 92. Sommige dingen kan 86 nog wel. Schoenmaat 22 / 23
@debby: ik had voor mijn oudste HIP laarzen toen via Amazingkids besteld. Ook met een ritssluiting die NIET tot helemaal boven gaat. En wat een krengen waren dat om aan te doen zeg :x Ik snap niet waarom ze die ritsen niet tot helemaal naar boven maken. Het was bijna onmogelijk om erin te komen. Na een tijdje lukte het wel maar ze droeg ze dus niet graag. Terwijl ze super mooi waren.