Mmv2m, heel veel sterkte morgen! Bloempje, als je op YouTube op Beebielove winter 2013 zoekt, krijg je een filmpje. Tip van hier. Jammer van het jumpsuitje! Otm, wat een heerlijke baby's! En weer heerlijk geshopt, doe je goed! En dat doorslapen , heerlijk! Hier pas vanaf een maand of 10, 11. Ben allang blij! Mama2be, leuke kleur schoentjes! Diddl, gefeliciteerd met jullie huis! Spannende, drukke tijden komen er dus weer aan. Zonde van de mooie kamertjes van de meiden, maar die krijgen ze daar vast ook. Z8, leuk, ben benieuwd! Drukke, emotionele dag gehad vandaag. Begin augustus mag mijn paard naar het rusthuis, gek idee. Maar ik had er een goed gevoel over, dus ik hoop dat hij het daar heerlijk gaat krijgen!
haha snap ik... ik twijfel ook hoor want ik vind ze wel onwijs mooi. Maar die clic laarsjes zijn vrijwel hetzelfde alleen dan met wel een doorlopende rits... gewoon stom dat kleertjes.com de verkeerde heeft gestuurd
Oh tot slot, zat nieuwe noppies collectie te bekijken, en volgens mij hebben ze de maten opnieuw verdeeld zeg maar. Peutercoll liep eerst tot 104, nu tot 116!
@diddle: super gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! ik kom vaak langs hoor kan ik gelijk even langs 't paddestoeltje (dat wordt jouw nieuwe vdVen waar je zowat dagelijks gaat komen ) @mm22vmL sterkte met je operatie!! @pcootje: sterkte meid hopelijk gaat het een beetje met je? @br@nd wie bedoelen jullie van mp? Ik heb nu ook contact met iemand maar t gaat niet zo vlotjes... Heb trouwens nog een hemdje geshopt, ook nieuw, ook via mp (andere verkoper hoor)
vind dit meer voor bij strakke rokjes jurkjes(bengh bomba brand) vind voor bij jouw stijl inderdaad wat te cowboy achtig
@ sweetbel, fijn dat je een goed gevoel had daar, zal wel raar zijn als ie helemaal daar staat. @ noppies, dat doen ze speciaal voor mij zodat ik mn 3 meiden voorlopig nog makkelijk kan matchen @ Lynn, nou ik heb geen auto meer he en zo dichtbij zit het paddestoeltje niet dus dat wordt lastig... doe ik dan wel 1x in de week ofzo
Mijn H&M pakje is nog steeds niet binnen (die met rompers en leggings die ik eigenlijk wel mee wil nemen op vakantie), staat er bij track & trace dat hij woensdagmiddag bezorgd is!???? Dus niet bij H&M (want dat loopt meestal wel uit) maar bij Post NL. What to do, hebben jullie wel vaker dat het pakje dan alsnog 2 dagen later komt?
Bij H&M is idd heel vaag, zo staat er niks en zo heb je het pakje binnen. Zou even bellen Mariomama! Sabon liefhebbers (heb er hier weleens wat over gelezen), ik krijg net bericht op mn werk dat het failliet is. Dus zou even wat inslaan!
Jurk Texas groen - Jilly - Meisjes t/m 122 - Kids - SALE - Shoeby Deze voor mijn jongste en nog een leuke maillot voor de helft van de prijs @loesjuh: thanks voor de tip. @mariomama: heb ik ook vaak gehad. Duurde echt dagen voordat het bij mij thuis was.
Heb H&M even gemaild en ze wisten me te vertellen dat het pakje vandaag komt (ipv woensdag wat Post.nl zegt). Dussss.......
We gaan morgenochtend weg, naar Frankrijk (midden, in de buurt van Parijs, aan een meer, dagje disney) en waarschijnlijk daarna nog een week naar Duitsland of de Ardennen (nog even een last-minute boeken straks). In elk geval is het daar beter weer dan hier!
@ wonderteam sorry maar ik kan nu niet zo goed zeggen wat ik evt wil verkopen, zit al ingepakt .... in elk geval heb ik dat roze vintage jurkje van vandeweek wel in de aanbieding en nog een vintage tuniek met groen en dat vintage hema rokje met blauw-roze-geel-oranje heb je zelf soms nog iets gezien dat je graag wilt? ik heb helaas pas ook al veel weggegeven in die maat
@wonderteam zoek je winterkleding? Ik heb nog een setje benetton in de aanbieding voor de winter, paars shirtje en geruit rokje (en eventueel ook een creme kleurig bijpassend shirtje) maat 90 shirtje en rokje 1 maatje kleiner. Is helaas net te krap hier. Foto staat in album rienke.