Hoi Dames, dacht laat ik even wat van me laten horen. hier gaat alles goed. Merk echt dat ik zooo veeel rustiger ben doordat ik nu zo veel minder met kleertjes bezig ben. Heb zoveel tijd en energie voor de dingen die er echt toe doen. heb een soort van innerlijke rust gevonden. (klinkt voor sommige misschien heel dramatisch/ zweverig, maar voor mezelf is dit echt een verademing) Hier de kast voor de winter nagekeken en lijstje gemaakt welke dingen ik nog moet hebben om setjes compleet te maken. heb me nog niet bezig gehouden met de wintercollectie, wacht er bewust mee tot in ieder geval 1 september, dan ga ik rondkijken en een wishlist maken en ontbrekende basics aanschaffen, dan wacht ik tot de sale voor de duurdere dingen, heb voorheen zoveel vooruitgeoccht wat in de sale echt nog wel te krijgen was. voorlopig kan ze wel vooruit mocht het koud worden. HIer wel op zoek naar nieuwe schoenen. Maatje 22 is te klein geworden en vind het heel lastig of ik nu nog ballerina's moet kopen of toch al over moet gaan op laarsjes. het weer is zo onvoorspelbaar.
jammer dj momo! amazingkids 50% korting op vingino en 40% op de flash collectie. Maar ik heb echt een shopstop...
meiden is deze leuk bij de blauwe lofff jurk? Curly flaring cardigan dark-turquoise (LoFff) | LoFff zomer 2012 50% korting | classicclothesforkids.nl of is deze leuker: Knotted bolero dark-turquoise (LoFff) | LoFff zomer 2012 50% korting | classicclothesforkids.nl
mariomama, veel plezier, disney is echt super!! debby, ik vind de onderste het leukste.. djmomo, ahh altijd jammer als de vakantie weer voorbij is. Hier nog voor mijzelf 2 positie winterjurkjes van esprit geshopt voor het najaar en winter in de sale.
Heb gelukkig nog vrij tm sjaaks verjaardag! Heeft amazingkids nog wat, of alles al op? Gek genoeg kijk ik al uit om sjaak weer stoere jeans aan te doen!
Bij Zyzou is het nu 60% korting, ook op Vingino Heb er even gebruik van gemaakt en dit jurkje van Vingino gekocht voor T. : Bekijk bijlage 258124 Verder nog een hipster van Vingino voor T (vallen tenminste mooi smal) en het gestreepte topje van Mim Pi voor bij het cheerleader rokje van Z
dj momo in 80 wel. Verder nog wel een paar dingen in grotere maten... ok de 2e... ik weet niet... ik heb shopstop he
Even een reactie op de laatste 20 pagina's: @mirell, leuk die laarsjes! Had ze ook op het oog maar helaas niet meer in de goede maten te krijgen. Kan ze ook nergens anders meer vinden helaas. @madeliefke, veel plezier met je nieuwe telefoon Ik ben ook Samsung fan, maar doe het nog even met mijn Samsung Galaxy Ace @mariomama, leuke tassen. Goed idee inderdaad voor op vakantie, kan veel in en makkelijk mee te nemen. Ook voor op vakantie zelf makkelijk om spullen mee naar het zwembad te nemen denk ik?Fijne vakantie!! @winterkleertjes: ik ben ook bezig met een lijst. Ben van de week de zolder opgedoken om te kijken wat er nog allemaal aan winterspul in zit. Een hoop past niet meer dus daar ga ik binnenkort foto's van maken om op Mp te zetten. Nieuwe collectie koop ik alleen een paar dingen die ik écht wil hebben en die altijd snel weg zijn (zal voornamelijk C&O zijn). De rest komt wel met korting. Heb dit jaar inderdaad ook teveel voor de volle prijs gekocht. Ach, heb ik in ieder geval de kinderkledingindustrie gesponsord @miekje, pff succes nog met de verbouwing. Kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent. Nog even bikkelen, sterkte! @otm, haha, ik denk dat jij wel onze ster-sale-shopper bent Beter hoor, leuke kleertjes voor een nog leukere prijs Fijn dat F & N lekker doorslapen, heerlijk! En wat een leuke foto @wonderteam, wow Fay zo'n groeispurt gehad. Wel lekker om nog wat dingen te shoppen, het is nu toch sale. @bloempje, balen dat het TH jumpsuitje al te klein is. Misschien toch vragen om de bon? Zonde als ze het niet kan dragen en op Mp leveren de kleine maatjes meestal weinig op. Leuke foto van je meisje, ze is inderdaad lang zeg! @mamatobe, leuk die groene schoentjes! @sandraske, leuk vestje van br@nd @tulip, leuk dat je dat dagboek kreeg van FBTO zeg! Ja zijn er bij jou alleen maar grote kinderen in de buurt? Hier wel wat meer kleine kinderen, maar de meeste zijn inderdaad (een stuk) groter. Terwijl T. al groter is dan Z op deze leeftijd haha. T. is nu 98 cm en 13 kilo (jaja weer de 1/2 kilo erbij die ze was afgevallen, joehoe). Zien ze M. ook vaak aan voor jonger? Wordt er zo moe van dat mensen denken dat ze pas 2 1/2 ofzo is. Ik bedoel, oke, ze is wat kleiner dan gemiddeld, maar ik vind haar echt wel een kleuter-uiterlijk krijgen in plaats van een peuter Z. is ook klein, nu 1.25 cm met bijna 8 jaar @MMv2M, leuke jurkjes van C&O! Veel succes met je operatie vandaag! @diadeem, je leest het misschien niet meer, maar fijne vakantie! @debby, he grappig, die zilveren laarzen die je van Omoda liet zien heb ik ook voor Z., maar die zijn van het merk Kanjers. Ik denk inderdaad dat ze net iets te stoer zijn voor onder een zwierjurk. Zilveren laarsjes van Clic zijn super, is altijd een goed model! Qua vestjes van LoFff vind ik ook de onderste het leukst erbij passen. @diddl, wat leuk dat jullie een huis gekocht hebben! Spannend hoor. En leuk, weer alle kamers opnieuw aankleden @sweetbel, kan me voorstellen dat het emotionele dag was gister. Fijn dat je er wel een goed gevoel over hebt! @bibiche79, leuk jurkje van Shoeby @glimlachje, goed te lezen dat je rust hebt gevonden. Heel goed van je! Qua schoentjes zou ik nu een paar ballerina's in de uitverkoop kopen. Als je alleen laarsjes hebt en het wordt ineens warm, dan heb je alleen laarsjes. Hier dragen ze hun ballerina's wel tot half-eind september. @DJMomo, balen dat je vakantie er al weer op zit. Goede vlucht terug!
@mariomama, ja dat Vintagejurkje vond ik volgens mij leuk. Ik ga nog even spieken in je album En dan komen we er na de vakantie wel ff op terug @sandraske, lief dat je meedenkt. Winter heb ik genoeg ,het gaat meer om zomerdingen. @debby, de onderste @zo79, leuk zeg!! @djmomo, goede terugreis!!
iemand interesse in billy en lilly shirt??? 1x gedragen. vond het haar te flets staan.. voor 5,00 mag je hem overnemen maat 86/92. graag pb Bekijk bijlage 258141
bengh longsleeve 7,50 euro. bomba longsleeve ook 7,50 ( beide 86/92) graag PB bij interesse Bekijk bijlage 258142 Bekijk bijlage 258143
heb ik ook nog haha laat maar weten als je interesse hebt, dan maak ik even foto. Heb nog twee nieuwe jurkjes in de kast die te kort zijn namelijk.
@diddl, wat fijn dat jullie een huis hebben gevonden! Ach proberen kan altijd toch, maar fijn dat jullie achter de keuze staan. Lees dat jullie ook naar een betere wijk gaa, ook wel lekker met kinderen! @mariomama, alvast een fijne vakantie! @zo79 leuk jurkje! @djmomo, jammer dat jullie vakantie er al bijna opzit. Iig goede reis naar huis! @tulip, altijd leuk voor jezelf shoppen!