zo, leuke dingen allemaal!! babydream, ook al zulke leuke dingen!! slc, jeetje het zit jou ook niet mee, sterkte ermee allemaal. otm, wat een cuties!! En wat een lekkere bollie's debby, wauw 20 kilo, respect hoor!
mijn eerste doel was 30 kilo. Voor een gezond bmi. Maar inmiddels ben ik al iets verder aan het denken. Maar ga dat pas concreet maken als ik de 30 kilo eraf heb.
otm jij mag klagen. 4 kids is geen peanuts. Dat is keihard werken... sandraske: 8 kilo goed hoor! O en spannend dat jullie voor een brusje willen gaan! wonderteam leuk! Ik zat er ook over te twijfelen... maar ik heb de halterjurk al besteld en de jumpsuit. Dan wordt het te veel van het goede... en van mijn man: ik mag dus niet meer vragen wat we gaan doen volgende week grrrr haha. En ik mag ook niet meer beginnen over een weekend weg in december... sja...
ik heb de mim pi halterjurk besteld bij puk en muk en bestelling bij limango geannuleerd. Die jumpsuit hoef ik niet meer te hebben dan. Ik heb ze vriendelijk verzocht het gehele bedrag zonder aftrek van kosten retour te storten.
@debbie thanks! Ik ben zo eentje die dan toch door blijft vragen.. Mijn man s wel heel goed in geheimen bewaren, 6 jaar geleden had hij ook een verrassingsweekend gepland en ik wist echt niet waar we heen gingen totdat we bij brussel waren, toen zei hij we gaan naar Parijs.. Ik zie er als een berg tegenop om weer de mmm in de te gaan maarja een andere keuze hebben we niet helaas. Hoop alleen dat die iui's niet hoeven maar dat ligt aan de zwemmers van mijn ventje.. Het enige klote is, is dat de kliniek waar we heen gingen een patientenstop heeft op dit moment dus dat wordt of drie kwart jaar wachten of naar het ziekenhuis terug. Wordt denk ik de laatste optie..
na annulering van limango en 3 verkopen op marktplaats heb ik nu precies 79 euro schopbudget... laten die koel4kids laarsjes nu precies 79 euro kosten... haha. Nou wacht morgen even een mail met eventuele tegenmoetkoming af en dan kijk ik of ze ga bestellen
Ik zit ook te twijfelen over de koel laarsjes, alleen die rits loopt niet door tot boven.. Rode Koel 4 Kids Korte Laarzen Keesje - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
OTM, wat een heerlijke babys!!! Snap heel goed dat je helemaal moe bent. Goed voor jezelf zorgen meid. Lekker even in bad of op tijd naar bed. Debby, wat goed van je meid! echt heel knap vind ik dat! Lekker laarsjes bestellen. Heb je wel verdiend Sandraske, ook al zo goed op weg! Gaan jullie naar Geertgen? Daar zijn we voor Puck ook geweest. WT, superleuk jurkje! Lynn, ik jojo vrolijk mee Swlc, veel beterschap en sterkte! Tulip, hoe voel je je? Wordt de misselijkheid al wat minder?
Ik baal trouwens als een stekker...had die 2 Bengh jurkjes teruggestuurd naar Hummbee. Die ene had ik teruggestuurd omdat het moest van Hummbee (zat een vlek op het jurkje), de andere heb ik toen meteen meegestuurd omdat het te klein was. Afgelopen maandag op de post gegaan en omdat ik niets gehoord had heb ik vrijdagochtend maar eens even gemaild of ze het al binnen hadden. Ze zei van niet (schrik!) en zou nog even navragen of het nog was blijven liggen en niet verwerkt (?). En sinds die tijd hoor ik NIKS meer. Ik kan daar echt zooooo slecht tegen! Ik wil gewoon weten of het is aangekomen of niet...ik wil mijn nieuwe jurkjes! Madeliefke, had jij nou ook een keer gehad dat er volgens Hummbee een retour niet was aangekomen?? Hoe is dat verder afgehandeld?
@madeliefke ja bij geertgen, een jaar daar(plus een jaar in het ziekenhuis) bezig geweest voor Rienke en vorig jaar 1 ronde, meteen raak maar een miskraam geworden. Nu hebben ze patientenstop tot maart. Krijg morgen nog telefoon, ben in principe al patient daar maar dat maakte niets uit volgens telefoniste omdat we meer als een half jaar niet meer zijn gweest maar ze ging het nog navragen.
Klopt helemaal! Heb hier toen ook een aantal dingen retour gestuurd. Ze werken daar met die plastic zakjes met barcodes. En als je niet het goede zakje eromheen doet, dan duurt het heeeeeel lang. Ze zei toen ook dat ze het niet ontvangen had en een paar dagen later dook het gelukkig weer op... Succes, hoop dat jouw spulletjes ook opduiken en je netjes je geld retour krijgt
Je moet even via hun website reageren. Op dat contactformulier. Dan antwoord ze wel. En ze raken wel vaker dingen kwijt maar vinden ze dan weer...
ik heb ook nog een retour die nog steeds niet verwerkt is... (niet bij hummbee trouwens). baal ook, want was een groot pakket. had hem gelijk met een ander pakket gedaan (zelfde winkel), ene was antwoordnummer, ander gewoon adres. De eerste is al wel verwerkt... Als ik eind vd week nog niets gehoord heb, ga ik toch eens bellen.
Had ik die vermoedens ook niet bij je geuit?? toen ik je klachten las, moest ik daar ook direct aan denken
debby, sandraske en madeliefke, thanks! Oo pff, dan wacht ik het nog even af. Ze gaf aan dat retouren binnen 1 dag verwerkt worden en dat het daarom dan nog niet binnen kon zijn, maar dat het misschien ergens was blijven liggen. Maar 1 dag verwerkingstijd is dus een beetje optimistisch als ik jullie ervaringen lees! Ze zou me vrijdag nog terugmailen maar niet meer gedaan. Ik wacht het morgen nog even af en anders reageer ik even via de site.