babydream: volgens mij zijn onze meisjes ong. even oud. Grappig is dat. MIjn zoon begon ook met 2jr8mnd met zindelijk worden, en het was binnen een maand bekeken. Nachtzindelijkheid vlak voor zijn 4e verjaardag. Ik heb zin om nieuwe wintercollectie´s te bekijken. Vanochtend bij de V&D, waren ze bezig met Benetton herfst op t ehangen, had helaas te weinig tijd. Ik zag wat donkerblauwe parachuteachtige jasjes, niet echt mijn smaak. DUs ben maar snel naar de psz gereden.
Ik ben normaal niet zo van cakewalk, maar dit colbertje vind ik super, helemaal onze kleur: Cakewalk Cardigan NOA lavender - Cakewalk Kids Winter 2012/2013 Lieferung 1 - Modekids
@jingles: zo heerlijk zo'n robot. Handig zeg @debbie: joehoe super leuk zeg . Ik heb geen specifieke verkoper op MP voor de Koel. Je moet net iemand vinden die het verkoopt @babydream: thanks voor de tip. Ga gelijk kijken. Zit nu wel te twijfelen over welke maat: 110/116 of 122-128 want sommige dingen vind ik echt klein vallen van de Hema Zo net voor 50 euro aan speelgoed van Little People VERkocht dus heb weer zakcentjes
26 ja ik heb ze nu wel besteld. Maar het moet wel echt klaar zijn. Net berekend dat ik weer voor 300 euro ruim heb uitgegeven deze maand (wel ook veel op marktplaats verkocht hoor). Maar een keer moet het toch echt genoeg zijn. Soms heb ik echt geen rem.
IKKS Hose rouge - IKKS Winter 2012/13 - Modekids Geweldige broek. Kixx-online heeft volgens mij ook ikks.
babydream ik ben jaloers op je zindelijk wordende dochter... die van mij is van 17-6-09 en heeft nog nooit iets op het potje of de wc gedaan.
ik ben mijn vakantielijstje aan het maken, ga het nooit in de koffers krijgen dus ik moet gaan schrappen Is toch wel even iets anders met het vliegtuig, in de caravan is het laadt maar raak en dan heb ik veel te veel bij... maarja dat gaat nu niet natuurlijk, heb maar 3 koffers (2 grote en een kleine) Hoeveel setjes nemen jullie mee op vakantie voor de kids? We gaan 8 dagen trouwens naar Fuerteventura.. rode Koel laarsjes vind ik supergaaf, maar ik wacht nog even af of ze verder afprijzen. Heb al 2 paar laarsjes voor de winter.. @jingles vind cakewalk blazer ook een mooie kleur! TOch handig zo'n robot stofzuiger!
Jottum heeft toch wel op ´t 2e gezicht mooie dingen. Maar veel te duur voor moi. Jottum Kids Herbst/Winter 2012/13 - eine traumhafte Kollektion fr feine Anlsse online auf modekids.at
@debby;Welke maat heeft ze dan nu?Aangezien je die zilveren in 25 wilde?En het is echt vandaag voor het eerst dat ze zo enthousiast is, nadat mama vertelde dat grote meiden op de wc/potje plassen en we ongeveer vandaag 30x het boek liselotje op het potje moesten lezen van dr hihi @jingles;leuke dingen!
ik heb voor elke dag 1 schone set. Hooguit nog een reserve shirt. Dit keer niet eens, want we hadden een wasmachine en droger in het appartement, ideaal!!!!
Wij gaan 2 weken weg maar we hebben een wasmachine in de villa dus super handig. Voor de meiden 1 kleine koffer. En overdag lopen ze merendeel in zwemkleding of jurkjes. Voor in de avond: heb ik 4 verschillende jurkjes voor ieder en 2 bolero's Overdag: 2 korte broeken, 5 jurken, 4 rokken + shirts Schoenen: birkenstocks en teva's Meer dan genoeg vooral omdat ik kan wassen daar.
Wij gaan 3 weken weg en denk dat ik gewoon voor elke dag een schone jurk/set meeneem..Kan wel wassen (ook in een villa) maar dan krijgt ze nog eens al dr zomerkleding aan
Ik vind de blazers klein vallen! Mijn dochter heeft normaal gesproken nog echt 98/104 aan, maar 110/116 van de blazer is precies goed.
Waar ga je naar toe op Fuerteventura? Wij zijn daar in maart geweest; super! Ik had toen 2 koffers en een grote weekendtas op wielen voor allebei de meiden. Daar zaten hun kleren in en schoenen heb ik in onze koffers erbij gepropt. Voor elke dag een schone set plus nog wat reserve leggings, shirtjes en jurkjes.
Thanks. Heb het 1 maat groter genomen. Ze heeft nu 116 Dus deze meisjescolbert - HEMA en deze meisjes t-shirt - HEMA ik zal waarschijnlijk ook weer veels te veel meenemen op vakantie. En morgen weer dingen aanvullen
@mmv2m;Dan hoop ik dat hij goed is, ik heb 98/104 besteld aangezien ik afgelopen winter een roze daar had gekocht ook in 98/104 en die nog steeds past..