Obaibi: zit hier ook in dorp, vind t voor jongens niet zo bijzonder. Alleen zijn muts en sjaal kOmen er vandaan
sandraske jouw meisje is best smal toch? Emma heeft nu 98. Kan ik beter voor 104-110 gaan dan denk ik...
Hier vandaag op onderbroekjesjacht geweest Heb nu een setje van de kruidvat meegenomen, de boxertjes, als deze goed zijn haal ik er nog meer bij..Had ze ook nog van Vingino gezien die leken mij ook best klein, iemand ervaring mee? Nog bij het winkeltje geweest waar ik vorig jaar haar rode Diggerslaarsjes had gekocht..Deze vrouw vertelde mij dat ze ze niet meer verkochten omdat veel kinderen er niet in kwamen..Ze waren alleen geschikt voor kinderen met smalle voeten en een lage wreef .Laten ze bij Dyoni nou altijd perfect hebben gezete..Klinkt als Koel4Kids voetjes toch?? @diddle;Passen je oudste en je middelste dame niet in die groene blazer dan?Aangezien hij klein zou vallen Echt onwijs knap van Lot dat ze al zolang zindelijk is! @hema;Ben blij dat ik die blazer besteld heb want hier hing echt alleen nog maar opruiming in de winkel en nog helemaal niks van de nieuwe collectie.. @djmomo;Hehe wat fijn dat het eindelijk verwerkt is! @sandraske;Leuk geshopt, lekkere kleurtjes!En toch nog hemdjurkje kunnen vinden! @bibiche;ooh leuk geshopt zeg!Waar heb je kousen/legging vandaan???
In andere topic staat een foto met d-zine jasje en das 104-110. De rode is hetzelfde als die blauwe, alleen iets dikkere stof omdat het wintercollectie is..
nee inderdaad kan geen nederlandse site vinden, nou is eindhoven niet zo heel veer maar online is toch handiger..
Heel brutaal maar zou je hem op willen meten voor me... Hij lijkt echt mega klein... Hoe zit die stropa 104 nu bij dr? Nog veel te groot? Kan ik even maten vergelijken...
Mijn bestellingen van afgelopen weekend zijn binnen: het meeste opgeruimd in de bakken voor volgend jaar zomer... Nu wacht ik nog op de Koel-laarsjes (komen morgen als het goed is) en nog een bestelling van Br@nd (het rose rokje vond ik toch wel erg leuk staan bij D. dus heb ik ook nog maar besteld en een shirtje voor volgend jaar). Gisteren bij de Jola nog een rode blazer gekocht voor J. (past erg mooi bij de Br@nd-setjes) en een donkerblauwe bolero, ecru shirt en ecru legging voor bij het NoNo rokje van Y. Vanmorgen de kast van J. uitgezocht en een heleboel op de foto gezet om te verkopen. Morgen de kast van Y. Album te koop is dus weer aangevuld! Veel Bengh en Bomba! Ook nog hele mooie zilverkleurige Clic-laarsjes in maat 25!
breedte rug oksel tot oksel 28 cm lengte rug 34/35 cm lengte mouw (vanuit oksel) 30 cm niet omgeslagen.
Zo, mijn betellingen van tijdens vakantie zijn binnen. Paar truien, niet alles even leuk. En bij noppies stel spijkerbroeken. Weer eens wat anders dan vingino, en nu maar 16 euro. Sjonge zeg, vingino valt echt een maat groter (langer) dan noppies!