@ wonderteam, tja het zijn korte nachtjes ( een goede nacht is 5 uur slaap ) maarja dat hoort er een beetje bij natuurlijk en aangezien lisa en lot om 5.30 hun bed weer uit zijn kan je nu ook sochtends niet meer wat langer slapen. @ otm, leuke speldjes! @ sweetbel, klinkt goed die skinny!
Voor alle Billy en Lilly fans: Muck houdt flinke opruiming. Muck vind ik qua kwalteit en uitstraling lijken op B&L. Sale op hun eigen site www.muck.nl Nu even bijlezen
ik vind noppies broekjes ook gewoon op maat vallen qua lengte. Ik heb nu 3 spijkerbroekjes van noppies besteld. Voor 16 euro ps. Geen geld, en ben beetje klaar met vingino merk ik hahahaha (hoewel ik daar nog 5 van heb liggen, maar die zijn echt nog veel te lang). Beebielove, zeker leuk wat ik kan zien op hun dramatische website (heel traag, werkt slecht). Jammer dat het maar tot 92 is. Ga er nu niet meer aan beginnen.
Inderdaad leuk merk! Nog nooit van gehoord... Gauw even een shirtje en bijpassende legging besteld. Gratis verzenden is ook wel erg leuk en nog 2,50 korting via nieuwsbrief!
ik heb ook muckk besteld, cobalt blauw shirt en legging. De paarse legging (paarse shirtje heb ik al) was helaas uitverkocht.
Kobalt shirt met stipjes? Die heb ik ook, met de kobalt legging! Leuk in combi met een spijkerrokje, denk ik.
Nou de Hema was vanmorgen dicht wegens verbouwingsproblemen/instortingsgevaar Hopelijk houden ze het droog in de Efteling..Nu kan ik wel opzoek naar een leuker regenpakje voor madame @loesjuh;Leuk vestje van Bomba! @wonderteam;Wat fijn een zak vol met kleertjes!Altijd prettig en al helemaal als het je smaak is.. @debby;Ben benieuwd wie jullie shopstop weddenschap gaat winnen Waar heb je om gewed? @otm;Leuke knipjes!Sommige combis heb ik hier ook dus erg leuk! @miekje;Waar heb je Bengh gezien? Ga nu even Muck kijken
Gelukkig maar Babydream! Ik heb vanochtend nog aan haar gedacht toen ik door de regen naar het zwembad rende! Bij de Hema in mijn dorp hangen de groene colbertjes nog in alle maten, dus ik wil wel voor iemand kijken hoor!
@sweetbel;aah wat lief, ze heeft nu alleen een jasje aan (uber lelijk van disney prinsessen) kon niks anders krijgen...
Bengh winter vind ik ook een beetje tegen vallen.. Enigste die ik tot nu toe wel leuk vind is deze combi, moet ik toch ook nog blauwe laarsjes hebben (maar ik had vorig jaar ook al zon zelfde jurkje van de Zara..)