Ik kreeg net een mail van Muck dat er een storing was waardoor de voorraadtelling niet klopte; de legging blijkt niet meer op voorraad te zijn. Beetje jammer... Jullie nog geen bericht?
Ik had de kobaltblauwe in 86/92, maar alle leggings in maat 74/80 waren door de storing als 86/92 in het systeem gekomen.
Mirell, leuk -leuker - leukst DjMomo, dat meen je niet :x, wat ontzettend balen... Hoe moet je dit nu verder afhandelen? Haha, leuk iedereen aan de Muck. Is fijn spul! Ben er hier erg tevreden over.
Oh bah ik ben vanmiddag door een wesp in mijn oor gestoken Nou ik heb me toch een oor. En jemig wat pijnlijk zeg. @diddl, oeh dat is wel pittig dan hé Dus Lisa en Lot ook van die vroege vogels altijd? @madeliefke, thnx vooor de link. Puck&muck is echt mooi spul dus heb oook gelijk weer wat besteld @babydream, ja dat is echt ideaal en echt allemaal heel leuk spul. Hoe heeft Dyoni het gehad in de efteling? @zo79, leuk geshopt ook @mmv2m, Wanneer ga je? Alvast een fijne vakantie toegewenst!! @djmomo, oh balen zeg Veel schade? @mirell, dat is idd een erg leuk setje zeg!
Dit zal je meisje erg mooi staan! Rood staat haar zo goed! Maar zwart staat haar ook altijd erg goed!
@wonderteam lijkt me erg pijnlijk! @mmv2m dan zal ik die mail ook wel krijgen, heb dezelfde maat besteld
Iedereen zo´n beetje aan de Muck zie ik, maar ikke niet Het is mijn smaak niet zo. @momo: allemachtig, wat zal je geschrokken zijn...en nu? @mirell: 4ff, op de eigen website? ff Loeren.
Leuk allemaal Muck! Wonderteam wat zullen ze leuk matchen zeg! Wat lief dat je het vraagt trouwens, ze heeft het super gehad!Is weer lekker verwend door dr oom, en ook weer een hoop assepoester spul rijker
meiden mijn moeder wordt opgenomen in een hospice. Ze staken de behandeling. het is nu een kwestie van dagen/ weken of maanden? Hoe lang ze zich houdt. Ik ben er onderste boven van. Me kop staat niet naar shoppen en sale. Ik kijk en denk alleen maar wat maakt het uit? Shopze allemaal tot snel!
maar ik wil niet te zwaar/dikke stof voor in griekenland dus moet echt een stuk of 6 zomerjurkjes /strandjurkjes ga nu op zoek.