hier ook mijn moeder die overleden is maar volgens mij weten heel veel dat hier wel tja oneerlijk maar helaas wel de realiteit
meisjesvingino in maat 68 of 74 voor maar 14,50 https://www.debijenkorf.nl/vingino-straight-fit-jeans-met-elastische-tailleband-5052030003
@ djmomo, zo dat is schrikken zeg! hopelijk lossen ze het goed op. @ wonderteam, ja lisa en lot zijn altijd heel vroeg hun bed uit. en auw, klinkt pijnlijk! iedereen leuk muck geshopt, vond vooral dat hartjes jurkje erg leuk. @ mirell, super dat van 4ff @ slc, jeetje meid, sterkte....
Ja ik weet idd dat jij toen vertelde dat je ook je moeder bent verloren . Ja de realiteit is bikkelhard @babydeam, fijn zeg dat ze zo'n geslaagde dag heeft gehad @diddl, oh hier ook ( Fay vandaag 5.15 ). Ben altijd strontjaloers op mijn zus ,waar ze lekker tot bij 9 uit slapen
ik was gisteren zo boos op me werk. Al die oude mensen en dan nog zeuren. Kon het gewoon niet geloven! Ja jammer genoeg hebben veel mensen de ervaring met een moeder die overlijd. 59 jaar en vind t gewoon oneerlijk zo.
Als het goed is valt het onder de verzekering van de gebouwbeheerder. Als zij aangeven dat dit niet onder hun verzekering valt, dan zou ik ze toch aansprakelijk stellen en ze de schade uit eigen zak laten betalen. Het is immers een aan hen verwijtbare schade. Het hek moet helemaal niet dicht kunnen gaan als er een auto door heen rijdt!
Hier gister de uitslag van mijn uitstrijkje gekregen Ik moet over 6 maanden weer, want er zijn lichte afwijkingen gevonden