@ Lynn, ik had al vaker pogingen gedaan maar dan had ze toch weer in dr onderbroek geplast maar dan zei ze glashard dat het niet zo was. Tja ongelukjes kunnen gebeuren maar dan moet ze wel beseffen dat het eigenlijk niet hoort. Maar nu gewoon om de zoveel tijd op het potje gezet (stickertje bij plasje) en toen gaf ze wel aan toen het fout ging. 1e x nog uit zichzelf zeggen dat ze niet geplast had 2e x vroeg ze al om een schoon onderbroekje. Nu wil ze alleen nog maar op de grote wc maarja ze is nog zo klein dat kan ze niet zelf dus dat wordt nog een beetje lastig straks met de beeb erbij. @ Debby, he he, mag Lot ook eens ergens snel mee zijn! Die loopt tenslotte nog maar net he! (ok met praten was errug snel) Gaaf de Loff-jurk van Lynn geshopt, mooie kleur hoor dat blauw/grijze. Ohhh die jumpsuits, die vind ik echt vreselijk hoor, sorry... @ SLC, die 2e kiezeltje jurk vind ik een stuk leuker! heb je hem genomen? Leuk dat B&L tuniekje! @ Diadeem, zonde zeg van dr verjaardagsjurk!
swlc: Leuk geshopt bij billy en lilly, doe je kiezeltje toch volgende week ahum mmv2m: Lekker hoor weer 4 erbij. Lache dat jullie die bergsteintjes gelijk herkennen, ik ben hier geloof ik de enige die ze niet zo geweldig vind.
Wij hebben er een Curver-krukje bij staan, dat schuift ze zelf voor de wc en zo kan ze er opklimmen (ik mocht 6 weken niet tillen na de operatie, dus wij moesten ook een paar oplossingen bedenken zodat ze dingen zelf konden gaan doen). Als ze klaar is, doet ze het deksel naar beneden, klimt ze daarop en spoelt ze door. Daarna schuift ze het krukje naar de wastafel om handen te wassen en dan is ze klaar!
@diddle: wel goed van dr! Hier laat ze het dan lopen en dan is de grond nat en zegt ze: oh nat. Ik hep pe past! Maar op potje doet ze het echt niet.
Nee hoor, ik ook niet! gromheid, tommy bestelling is binnen. de longsleeves vallen zeker een maat kleiner! Die heb ik dus gelijk opnieuw besteld, maar dan 1 en 2 maten groter. En in de zwembroek zit een vlek! De polo's zijn wel heel gaaf, al is de kleur wat feller dan gedacht. En de tshirts (korte mouw) zijn ook tof en lijken goed op maat (Sjaak slaapt, dus even zo op blote oog, en vergeleken met zelfde maat Tommy shirt wat ik al had!). En nog een gromheid: nieuwe vingino (ongedragen) wilde mijn vent vandaag pakken, zit er een grote gele vlek in!? wat dat nou weer is... Vrees dat die er niet (meer) uit gaat!
@momo: nou ja balen weer zeg, jammer he als kleding dan te klein is en vlekken erin? nou ja dat ze dat ook niet ff checken!
Ja, zo deed Lisa dat ook en daarna klom ze er gewoon op maar Lot (weet jij misschien niet) loopt motorisch heel erg achter, heeft hele zwakke spiertjes en die kan dus echt nog niet zelf op een krukje klimmen en op de wc gaan zitten @ Lynn, gewoon nog even wachten dan. Komt echt vanzelf wel. Ze is nog jong zat. @ DJmomo, jeeje balen zeg!!
Hoi meiden, weer veel geklets, en veel gehopt zo te zien! Ooo kan wel merkan dat ik weer werk. Vanmiddag even wezen kijken, en porto azul gehopt! Hartjesrok maat 92/98, shirtje met hartje maat 104/110, bolero blauw 104/110 en nog een shirtje d.baluw met wit/blauwe bolero eraanvast. Ook nog een roze jurk van ziezo! Ga morgen even passen, maar weet niet of het wel bij mijn meisje past. Eventueel mensen interesse hier?
@diddl, idd dezelfde! Maar weet nog niet of ik het wel houd. Anders verkoop ik het denk ik. Ben er niet helemaal zeker van (hem me weer eens op laten fokken door de korting) vind het zoon leuk merk, maar normaal niet betaalbaar voor mij.
Heb ook nog lekker geshopt bij Billy en Lilly. Maat 110/116 nu. Alle jurkjes in 98/104 zijn allemaal aan de korte kant. kan nog deze zomer maar voor het najaar moet het toch echt een maat groter zijn. Hoop alleen dat het dan geen soepjurken worden. En nog 2 shirtjes voor Thijs.
@otm, schattig zeg die paraplu's Ze waren hard nodig de laatste 2 dagen Lekker aan de shop weer geweest zo te lezen. Heerlijk hoor! @wonderteam, jammer dat Fay's kleertjes te klein zijn geworden, maar groeispurt is wel weer positief. Heb je een goed excuus om weer te shoppen @mariomama, gefeliciteerd met je kersverse nichtje. Broek van Vingino is super! @geke, gaaf dat gele jurkje! Zou hier niet staan, maar ik vind 'm echt heel erg leuk! @diadeem, jammer dat je dochtertje nog niet naar school mag. Zou hier drama worden denk ik, ze kijkt er zo naar uit! Vervelend van de jurk van Persival! Ben benieuwd hoe ze reageren op je mailtje. @jingels, balen dat Kixx hun voorraad niet op orde had. Ik heb dat ook wel eens bij andere webshops gehad (waaronder Hummbee ), en ik snap dat ook niet. Een heel goed voorraadsysteem heb je dan niet lijkt me! @bloempje, zit er al schot in de zaak? Je wordt wel op de proef gesteld zeg! @tulip, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Niet zo fijn dat je misselijk en moe bent. @diddl, wat goed van Lot! @madeliefke, grappig die jumpsuits @sweetlake, leuk jurkje van B&L! Idd echt wat voor jouw dochter @MMv2M, haha, nog 4 jurkjes extra. Volgens mij hebben jouw meiden onderhand de hele B&L collectie in de kast hangen @DJMomo, balen dat de longsleeves klein vallen, maar gelukkig dat ze er nog waren in een grotere maat! Vlek in zwembroek is ook niet de bedoeling. Zou Tommy even mailen, misschien hoef je dan de verzendkosten van je nieuwe bestelling niet te betalen!
Ik moet juist gaan proberen meer te gaan wachten tot de sale. Dit van PA had ik ook al gelijk gekocht maar afgelopen zondag pas voor het eerst aan dus had het makkelijk in de sale kunnen kopen! Dus met kiezeltje winter wacht ik dit x netjes tot de sale (denk ik..)
Boven 50 euro gratis verzending, dus heb gewoon een nieuwe zwembroek erbij besteld, gaat de vlek terug
@hier, zit ik te wachten op mijn bestellingen (4 stuks). Als het goed is komen die morgen binnen. Morgen ook even een Persival rok ophalen die ik in de goede maat had besteld en dan is het wel zo'n beetje klaar. Heb getwijfeld of ik nog bij Billy en Lilly zou bestellen, maar de dames hebben al zo ontzettend veel. Ik hou altijd alles wat ze hebben bij in een schrift (jaja mijn afwijking, maar dan heb ik overzicht en kan ik bijvoorbeeld 's avonds al kijken wat ze de volgende dag aantrekken zonder dat ik in de kast hoef te zijn ) en heb nu even alle setjes opgeschreven die ik kan maken...echt bizar. Er mag dus echt niet teveel meer bij. Ze moeten het nou eerst allemaal maar eens dragen! Dat vind ik altijd het irritante van de sale: alles is dan zo goedkoop dat ik denk, ach, dat kan er ook nog wel bij
@DJMomo, O echt?? Ik dacht altijd dat het boven de 150 euro was! Hmmm zal ik dan toch maar even gaan gluren Nee, ik heb genoeg Tommy gekocht in Amerika. Doe het nietttt