S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    OTM: snap je helemaal ik laat me vaak ook opfokken door die prijzen, maar dit jaar eigenlijk niet gedaan, knap he?

Billy&Lilly: tja de hele collectie hangt hier al dus ik heb ook niks meer nodig nu van B&L :p

@diddle: je hebt helemaal gelijk hoor! Ik heb dat dit seizoen wel beter gedaan dan vorige seizoenen en heb me nu ook niet laten verleiden om voor volgende zomer te kopen, goed he :D
    En van de winter koop ik alleen de aller-wowste-setjes en voor de rest wacht ik tot de sale want ik heb al best veel winter liggen!

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, dat wisselt per week, lijkt het wel! momenteel boven 50 euro gewone verzending gratis, en boven de 300 expres (volgende dag geleverd). Anders had ik idd even klantenservice gemaild. Doe ik mss sowieso om te melden dat een artikel beschadigd is aangekomen.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    otm: hier een PA -fan,maar de set die jij beschrijft heb ik ook. En hij is erg leuk :D

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nieuwe collectie koop ik eigelijk altijd al alleen in de sale. Ik vind het bizar om iets voor het dubbele te kopen wat ze niet eens aankunnen omdat het nog geen mooi weer is.
    Ik koop voor dit jaar ook niet meer. Ik heb genoeg.

Zit al een beetje te denken aan de winter. Voor sam heb ik al 5 broeken, een vest en een jas en voor emma slechts 1 jurk.

Als ik nog wat zomer wil shoppen dan doe ik dat voor volgend jaar. Heb al 3 jurken en 1 jumpsuit gekocht en wil voor sam nog 3 z8 setjes sowieso.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow debby, dit keer al meer voor sam dan voor emma?!

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit gehopt dus.
    En de bolero van porto azul erbij.
    Ben benieuwd of het mn meisje zal staan...

7. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    otm: :D leuk geshopt!

Hier is het wachten op het pakketje Vila kleding van mijzelf van Shopvip en op een glijbaan van de hema...

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk otm!!!

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diddl, wat goed je kleine meid ook al zindelijk! Hier is het nog steeds niks met J.... Ze plast regelmatig op de wc, geeft het ook aan, is steeds vaker droog dus gaat de goeie kant op!

@debby, goed geshopt voor Sam!

Hier ook nog 2 setjes besteld van B&L voor C. voor het najaar (het meeste van J. van vorig jaar is nog te groot voor onze kleine tuinturf haha. Roze jurkje ster met groene legging. En grijze jurkje met lange mouw (van vorig jaar) met blauwe legging! Kan ik leuk matchen met de setjes van C&O van J. van afgelopen winter, die past ze vast nog wel!

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo ik heb 2 drukke werkdagen achter de rug ,dus ik haak even bij vandaag in :)
    @mariomama, gave vingino!
    @geke, dat ene kiezeltje setje is idd heel schattig!
    @tullip, wauw fijn zeg dat kloppende hartje! Logisch de angst het is ook niet niks.
    @madeliefke, ik wacht met je mee :D Heb jij al een dagtekening gehad?
    @diddl, super goed van Lot zeg en snel zeg!!! Hoe gaat het nu met het lopen van Lot?
    @slc, die jurk is idd erg leuk!
    @diadeem , oh jemig wat balen van die jurk zeg :(
    @djmomo, he dat is wel balen zeg!!
    @zo79, heel herkenbaar wat je zegt over de sale!! Leuk dagjke heb je morgen in het vooruitzicht met de pakketjes :D
    @otm., heel leuk geshopt!

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @otm: ik vind de PA setjes wel heel gaaf hoor! Zal je meisje vast wel staan!

12. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, mijn kbs die over 2 weken komt (ruim 750 euro) is dus bij deze gereserveerd om het GAT op de spaarrekening weer ruimschoots op te vullen (en hopelijk ook het gat in mijn hand!) Wordt tijd voor een nieuwe hobby! haha

O ja, hebben jullie nog leuke ideetjes voor C haar 2e verjaardag? Keukentje ikea hebben we al, speelhuisje, glijbaan, zandbak, picknicktafel enzovoor hebben we al.... Zat zelf te denken aan nieuwe regenlaarsjes (mmm had ik wel kunnen bestellen bij B&L... nou ja...) en ws. een driewieler (hebben een oud ding staan, maar wil een nieuwe, mooie waarvan je het stuur vast kan zetten, en de trappers ook, komt ook weer van pas voor de twins..) Verder nog tips?

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, denk je echt? Ik kon het niet laten hangen. Had 5 stuks (dus ook de bolero erbij, voor 99 euro!!)

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 halen, 2 betalen. Zag nog meer leuke dingen maar dacht, ach als ik toch de 2 duurste moet betalen neem ik gewoon allemaal dure dingen haha, heb ik per saldo de meeste korting!!

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, zo doe je dat, otm, saleshoppen!

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djmomo, haha gehaaid he. Ach je bent salshopper of niet haha. Kan best zijn dat ik nog een keer terug ga en allemaal goedkope dingen van rond de 15 euro meeneem. Heb ik voor 30 euro weer 5 stuks... ach als je niet rijk bent, moet je slim zijn ;). Ennuh je bent assistent accountant of je bent het niet haha.

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Idd OTM dat is ultimate sale shoppen :D

Ja denk sowieso dat rokje en shirtje haar erg leuk zullen staan hoor!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja had z8 sale geshopt...
    en die broeken zijn vinginos en die waren niet eens bedoeld voor van de winter maar voor deze zomer. Maar ja, deze zomer gaan ze nog niet passen dus die schuiven door naar de winter (komt goed uit is wintercollectie ;))
    ik zit me te bedenken dat sam gewoon al vanaf dat ie 9 maanden ofzo is (nu 16 maanden) met deze maat broek doet... ach ja, voordelig...

ik heb trouwens ook nog 3 vingino shirtjes... maar die zijn maat 92 dus vrees dat ik die nog een jaar door moet schuiven... kleine jongen van mij groeit maar langzaam...

Hoeveel broeken hebben jullie in de winter voor de boys?
    Ik heb nog 2 vinginos op het oog bij amazingkids maar ik wil nog iets meer korting en ik moet van mezelf wachten tot de 21e als mijn salaris weer komt...

otm... wow 750 euro... dan mag je wel shoppen he ;)

19. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ro krijgt een poppenhuis met mini lalaloopsy poppen en meubeltjes.
    Is wel klein maar als ik zie hoe ze al freubelt met Lego poppetjes...
    Ga oud poppenhuis van mezelf opknappen, staat alleen nog bij m'n moeder in Frankrijk :( hoop dat t mee deze kant op kan.

Leuk geshopt hoor!
    Sale is idd verleidelijk! Bij mij helpt de wardrobe app met verlanglijstje. Probeer me eraan te houden. Nwe collectie alleen een paaar mooie setjes. ( een paar = 2) :D :D

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja over groeien...
    ik deed emma laatst haar s&d le chic jurk aan en denk wat is ie kort...
    is ie soms gekrompen ofzo...
    meet ik haar vanmiddag op, 93 cm... apart... vorige week was het nog 90 (en daar heeft ze maanden op gestaan).
    Volgens mij groeien mijn kids in schokjes ;)

Deel Deze Pagina