S(hop)ale-a-holic topic deel 10

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @DJMomo, nou, dat is inderdaad stom! Hebben ze niet een Nederlanse klantenservice die je kunt bellen? Lijkt me dat ze dit toch zo moeten kunnen oplossen?

@loesjuh, jammer dat de jurkjes nog wat te wijd zijn. Helpt het niet als je ze iets hoger knoopt?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zo79, die heb ik al drie keer gesproken de afgelopen 24h. Eerst omdat er geen voortgang in order zat ondanks expres levering, vervolgens omdat mijn kredietlimiet weer was bereikt, en ik nu vooruit moest betalen (geef dan die gegevens erbij gelijk in de mail, dan regel ik dat. nee, moet je weer voor bellen... zucht). Waarom er eerst geen voortgang in zat, snapten ze ook niet. Ze dachten eerst omdat ik ander adres had opgegeven (nl werk, en dan aan mijn achternaam had ik bedrijfsnaam toegevoegd), maar niets meer gehoord tot ik dat mailtje over limiet kreeg. echt hoor...

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @DJMomo, nou lekkere klantenservice zeg ;) Het lijkt wel of sommige grotere webshops er gewoon maling aan hebben of ze klantvriendelijk over komen of niet. Dit lijkt me bij uitstek zoiets wat je makkelijk en snel voor je klant op kan lossen!
    Pffff hoop dat je het alsnog snel krijgt!!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Pfff hier was ik ook erg veel!!
    Hier denk ik zeker 8 volle wassen en dan nog wat halve draaitjes!

Djmomo: Lastig zeg dat tommy niet lukt!

otzm: Vind de nieuwe kleding super staan.

En zit bij chaos and order te twijfelen heb mijn winkelmandje gevuld. Maar het valt smal toch?? Mijn oudste dochter is stevig dus ben bang dat het rokje niet ver genoeg meerekt. Er staan wel maten maar vraag me af hoe ver je het dan nog kan uitrekken, lastig!! Als ik van de maat uit die er staat gaan zijn de rokjes de smal.;)
    En heb nog wat wintersale gezien maar daar staan geen maten weer bij.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tommy beproeft mijn geduld HEEL ERG. en laat ik nou net niet zo veel geduld hebben :D

C+O is zeker strak, maar rekt aardig mee hoor. Kan alleen niet over de rokjes praten natuurlijk ;)

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diadeem, er zit op zich best wel wat rek in de rokjes hoor. De vraag is alleen of het dan mooi valt. Mijn oudste heeft een normaal postuur en voor haar heb ik van rokjes 1 maar groter dan ze normaal draagt. Ze draagt van rokjes maat 128, soms kleine 134, C&O heb ik in 134/140 en dat zit goed. Het ligt ook wel een beetje aan het soort rokje. Ze heeft bijvoorbeeld dit model:
    Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Girls::Kleurgroep aqua::liv red
    Die zit nog iets ruim in de taille.
    Ze heeft ook deze:
    Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Girls::Kleurgroep pink::linde pink
    Die valt weer wat smaller en zit wat strakker op de buik.

Het eerste model rokje heeft geen strak elastiek in de bovenkant, dus die zou je dochter denk ik goed moeten passen denk ik hoor!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: GIRLS :: Inez pink

Super bedankt voor je antw, wilde eigenlijk deze bestellen denk dat dat wel ga is ook zonder elastiek als ik het zier. Nou probeer het gewoon anders gaat hij op mp.

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb 1 rokje van c&o maar ik vond hem inderdaad vrij smal vallen.
    Ik heb dat setje nu ook op marktplaats staan.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    in emmen zit een bertus mode (persival) verder weet ik het niet.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dj momo nou op voor een koude douche zeg... blegh...

Ik zit hier op mijn werk beetje te niksen. Er is niks te doen en ik ben echt kapot, heb afgelopen 2 weken max 6 uur per nacht geslapen (voor mijn werk moet ik altijd rond 5.15 opstaan en ik kan gewoon niet vroeg slapen en gisteren voetbal en van de week de kids weer wakker, vakantie met mijn ouders werd ook elke avond laat pffff)

Hoop dat mijn lofff jurk van lynn vanmiddag binnen is om me op te vrolijken...
    En dan lekker 4 dagen vrij. Ga met mijn man eens naar een vakantie kijken. Maar ik heb zo iets leuks gezien in griekenland voor eind augustus... all inclusive... hebben we nog nooit gedaan. En vliegen met de kids.
    Denk dat het een goedmakertje van mijn man is omdat hij graag met de auto wilde vorige keer en het niet zo een goed weer is...
    en we hadden weer een financiele meevaller. Spaarrekening loopt aardig op zo. Ook wel eens lekker. Als ik straks weer werk heb gaan we verbouwen denk ik.

Nou ja sorry voor mijn geouwehoer maar ik verveel me te pletter ;)

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat probleem heb ik dus ook...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    natja heb ik een foto gemist van isabella in verjaardagsoutfit of had je die niet geplaatst?
    emma is zondag jarig... wat worden ze groot onze meiden he... weet je nog 3 jaar geleden... ;)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow diddl wat een prachtig huis!

klein beebje blijf nog even zitten... mama moet een mooi huis kopen ;)

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Whaha, thx!!

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ben benieuwd. Wij zijn druk met verbouwen.. dus ook erg met huizen bezig... en je ziet minder met kleertjes...;)

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diddl, oooo spannend dat jullie voor een tweede keer gaan kijken naar een huis. Een mooi huis begrijp ik van Debby :D Is het in Spijk of toch ergens anders geworden?

@debby, vervelend dat je je zo zit te vervelen. Hoe lang moet je nog? Wel beter dat je tussendoor even kunt zp'er, gaat de tijd wat sneller :)

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben uitgeshopt. zie niks meer wat ik leuk vind. uitgekeken op de zomerspullen die er nog in de winkel zijn. Heb gister voor mijn mannetje super kleertjes binnen gekregen.

levi's shirt rood en super stoere blouse van levi's en 2 borz items. (borz nog wel wat te groot)
    shirts staan niet meer online... maar hier onder de linkjes van de blousjes!!

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Waarschijnlijk wordt het Hellevoetsluis (Bonsen Hoek).
    Daar hebben we er 2 op het oog (andere is duurder en moet echt alles nog aan gedaan worden, ook nog kamers gemaakt worden)

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Heeel gaaf Miekje, vooral die 1e!!

Ik ben ook uitgeshopt voor deze zomer. Ze hebben echt meer als genoeg en zie niks leuks meer.

Wel net nog een C&O wintersetje voor Lot en de beeb erbij geshopt.
    Kost echt niks meer nu :$

Deel Deze Pagina