@miekje, leuk voor je mannetje! @diddl, ooo hellevoet is leuk wonen. Heb er niet gewoond maar wel een tijdje gewerkt Bonsen Hoek is een leuke wijk van wat ik er van ken!
Ja kost inderdaad niks meer, heb rokje, korte mouw shirt voor oudste dochter gegokt en shirt en trui voor zoon. Nu 43 euro kwijt. zo79: Nou ben benieuwd heb maat 146/152 gedaan dochter is 8 jaar. iedereen fijne vakantie, hier nog ruim 3 weken tot de zomervakantie!!
helpt iemand me even meedenken? Iemand zoekt voor een verjaardag van een meisje van 3 een beetje strak vallende jurk met een wijdere onderkant en er mag wel een kleurtje bijzitten (dus meerdere kleuren)...
Zo, sjaaks krijgertjes van neeflief weer eens uitgezocht. Paar leuke items gevonden. Helaas is sz geen wastalent, dus veel al vaal, verwassen of nog steeds vlekken. Of ik ben te pietluttig
Super dingen mmv2m C+o is nu wel heel goedkoop ja, de wintercollectie! Superspyl vind ik t! Maar was al bekend. Leuke verhuisplannen allemaal, blij dat ik niet hoef! Miekje, gap nog ontvangen? Alle babys nog binnenboord?
Misschien het halterjurkje van C&O? Valt strak aan de bovenkant en loopt aan de onderkant iets wijd uit en heeft meerdere kleuren Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Girls::Kleurgroep aqua::heidi aqua Of anders misschien een jurk van Muy Malo, Mim Pi of als ze heel veel kleur wil: Desiqual? Lastig!
Hoi meiden, even korte reactie vanaf mijn iPad haha. Ben er helemaal blij mee! Voor manlief flink geshopt, lange broeken, korte broeken, shirts, Polos en schoenen en birkenstocks. Verder nog voor mezelf gave schoenen gekocht, show ik vanavond even. Ga zo de meiden halen en klets vanavond bij! O ja hebben ook nog de picknicktafel gebeitst en lekker geluncht! Straks ff pannenkoeken bakken voor de kids, zijn die ook weer blij! Had ik dus goed bedacht hè? Wat ken ik mijn man toch weer goed. Lynn heb de kleertjes binnen! Super leuk en mooi weer! Ga straks gelijk even passen.
O ja, sommigen van jullie aan b&l binnen? Ik heb nog niks gehoord, en dinsdag al besteld! Er stond dat ze binnen24 uur verzenden, niet dus. Nou ik wacht nog even af en anders bel ik morgen wel even met ze.
@OTM: Hier vandaag wel B&L binnen; ik kreeg gisteren ook netjes een verzendbevestiging. Moet het groene jurkje 74/80 nog even passen, maar het is maar 1 cm korter dan haar Bengh-jurkjes. De rest is in elk geval goed! Vandaag heb ik voor de oudste nog halfhoge rode laarsjes gekocht van My Sweet Shoe. Voor maar 29 euro
Nat ja, wat een plaatje, een prachtige prinses! Miekje, vind dat 1e overhemd erg leuk. Otm, altijd leuk samen shoppen. Hoe gaat het met onze zwangeren vandaag? Ik ben eigenlijk ook wel uitgekeken op de zomerkleding. Wil nog wel wat basis kopen voor volgend jaar. Maar wacht netjes op mijn salaris.
@Natja Gaaf zeg mooie meid en mooie jurk! @ik heb br@nd geshopt! Een wikkeljurkje en een rokje met hemdje en shirtje, foto volgt als ik alles binnen heb! @OTM fijn te horen! Ben benieuwd hoe het staat! @diddle: oh gaaf dat is een mooie wijk in h'sluis