@Natja: Wat zag je dochter er prachtig uit! @Lynn: Heb je nog Br@nd online geshopt of toch een stenen winkel gevonden?
lynn gaaf een nieuwe telefoon! ik zit nog even de nieuwe lofff collectie te bekijken. Ik wil van het eerste plaatje de middelste jurk. Van het 2e plaatje de rechter (al is het eigelijk mijn stijl niet maar ik vind hem wel leuk)
Super leuk altijd weer!! Natja: wauw wat een mooie jurk zeg, maar je dochter is nog mooier!! Nog gefeliciteerd al is het wel een beetje te laat.
en misschien de middelste... ik baal ervan dat emma nog geen 104 heeft... anders had ik de monsters kunnen kopen...
Ga je tot de uitverkoop wachten?? Trouwens voor de jongensmama's hier, ik heb deze trui geshopt nu maar 13,99!! Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: SUPERsale - 70% :: BOYS :: Twan grey
de christmas collectie vind ik ook gaaf... diadeem ik weet het nog niet. Denk het wel. Meestal doe ik pas vanaf 1 oktober winterkleding aan en in november is het al weer sale... maar ik word hier wel hebberig van... ik ga denk ik heel hard hopen dat deze wintercollectie klein valt en dat ze 104 gaat passen... dat gaat me een hoop geld schelen.
Nee heb gewerkt afgelopen dagen dus geen tijd gehad om live te shoppen en heb ook geen zin hele einden te gaan rijden om een stenen winkel met br@nd te zoeken...dus lekker online geshopt! @debby: dankje! Ja ik heb er zin in, allernieuwste model, manlief is jaloers